متاسفانه آنچه  که ما می بینیم و می شنویم کلام کذب مسولانیست که مردم را بی خرد می پندارند و برای این مسئله گَزند جوابی را مطرح می کنند که هیچ کارایی ندارد  و تنها پوشالی وظیفه  نشناسی و بی مسولیتی خودشان است  در قبال جان مردم و حقوق مردم.
کد خبر: ۶۱۷۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵ 11 June 2018
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.

 بی مسولیتی مسولان آب و فاضلاب 

بو  یکی از علل اساسی آلودگی هواست ، که شایعه ترین این آلودگی  فاضلاب شهریست ، که بی توجهی به این مسئله موجبات خطرات زیست محیطی و حتی سبب زیان به سلامت انسان هم می شود ، این بو همراه با تکثیر گازهای شیمیایی و سمی  می تواند از راه تنفس آسیب های جدی به سلامت انسان وارد کند و در غلظت بالا و استشمام آن احتمال  وقوع مرگ هم وجود دارد ،  از این رو از بین بردن وکنترل این سموم خطرناک که ترکیباتی از چند  مولکول شیمیایست به عهده مجموعه آب و فاظلاب شهری است تا نسبت به این آلاینده در سیستم تصفیه خانه اقدامات لازم را در جهت حفاطت از جان انسانها و صیانت از محیط زیست انجام دهند .

متاسفانه آنچه  که ما می بینیم و می شنویم کلام کذب مسولانیست که مردم را بی خرد می پندارند و برای این مسئله گَزند جوابی را مطرح می کنند که هیچ کارایی ندارد  و تنها پوشالی وظیفه  نشناسی و بی مسولیتی خودشان است  در قبال جان مردم و حقوق مردم .

آقایان‌ به اصطلاح مسوول ؛ خودتان را جای کسانی بگذارید که رو در روی تصفیه خانه یاسوج زندگی می کنند و یا محل سکونتتان را به آنجا تغییر دهید تا از این مصیبت بهره ببرید و بفهمید مردم در چه آلودگی نفس می کشند و چگونه  با این نجاست زندگی می کنند .

چرا در بقیه شهرهای کشور تصفیه خانه در وسط شهر قرار دارد و هیچگاه موجب نارضایتی و فریاد مردم نمی شود؟
 ولی در یاسوج نه تنها در وسط مجموعه شهری  نیست و نه تنها در کنترل گازهای نامطبوع ایجاد شده در سیستم تصفیه خانه و تزریق آن به هوا چاره ای نمی اندیشند تازه هم  خطای خود را خطر نمی  دانند و بدون شرم از مردم از  بی مسولیتی  خود دفاع می کنند ، اینجاست که مردم بقیه شهرها از گرما  رنج می برند و ما از بی تفاوتی بی اعتنایی بی مبالاتی و  سهل انگاری مسولانی که حتی نمی توانند یک دریچه فاضلاب را هم‌ سطح آسفالت خیابان قرار دهند و بیشترین ناهمواریهای خیابان ها شهر را به خود اختصاص داده اند باید چه گفت !

قطعا مسولان این چنینی که در توجه به حیات  زیست جامعه تمهیداتی نیندیشند و با عمل و فعالیت در دفع این معضل تکانی نخوردند در آینده نزدیک رو در روی یک آسیب ناخوشایند که شهر و شهروند را با خود درگیر می کند هستند .
 به قلم‌ مهرداد نادری 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار