رئیس ستاد روحانی در استان : از این به بعد هم حرف می‌زنیم، هم مطلب می‎‌نویسیم، هم مردم را آگاه می‌کنیم، جلسه تشکیل می‎‌دهیم، هم تجمع می‌کنیم، هم تهران خواهیم رفت ...
کد خبر: ۶۱۸۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۶ 13 June 2018
ماجرای اصلاح طلبان و حسن روحانی در کل کشور به گونه ای شده است که همه بر این باور رسیده اند ازطرف روحانی دور زده شده اند و عملا کار آن ها ایجاد یک پلکان برای بالا بردن شیخ اعتدال بوده و پس از آن کسی کوچکترین بهایی به آن ها نداده است. درکهگیلویه و بویراحمد که سرمستی پیروزی برای اصلاح طلبان روزهای بهتری را نوید می داد اما هر چه روزها می گذشت و می گذرد وضعیت برای ان ها مایوس کننده تر میشود . اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد ، خصوصا در حوزه کهگیلویه امیدوار بودند بعد ازسال ها بالاخره در بازی های سیاسی دیده شوند اما بازهم به راحتی کنار گذاشته شدند تا نشان دهند که تنها استفاده آن ها برای سیاسیون خبره فقط کسب رای آنان است و بس! و در نهایت هم به این نکته برسند که دولت و استاندار به فکر راضی کردن نمایندگان هستند نه نیروهای سیاسی حامی دولت !نشان صدق این گفتار ، حملات تند بزرگ اصلاح طلبان به استانداران گماشته شده روحانی در دو دوره ریاست جمهوری وی است که هر بار هم با تمام قدرت به استانداران و روحانی حمله می کنند و قشون کشی اعتراض به سمت تهران هدایت می  کنند و آخر سر هم با دستی خالی به خانه های خود و محافل چند نفری برمی گردند و دوباره نقشه برای آینده می کشند.
رئیس ستاد روحانی در استان اینبار هم همانند دور قبل اصلاح طلبان که به شدت نسبت به عملکرد خادمی استاندار قبل معترض بودند و داد و گلایه های زیادی از کلاه  گشادی که بر سرشان رفته بود ، سر می دادند ، پس از تلاش های زیاد و سینه چاک کردن های فراوان برای پیروزی مجدد روحانی ، دوباره علم اعتراض و شکایت بدست گرفته و قصد عزیمت به تهران کرده اند تا بگویند از وضعیت موجود در استان ناراضی اند!
 
اعتراف تلخ از نوع اصلاح طلبان ! / برندگانی که نه دولت را دارند و نه نمایندگان !
 
اتفاقات پس از انتخابات را نمی توانم توجیه کنم
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،سید ضیاء رضا توفیقی در ضیافت افطاری روسای احزاب اصلاح‌طلب و اعضای فعال و موثر ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: از زحمت‌های که در سال گذشته توسط شما عزیزان کشیده شد، تشکر و قدردانی می‌کنم، راستش خیلی نمی‌توانیم آنچه را که بعد از انتخابات در کشور و استان اتفاق افتاد، توجیح کنیم. دولت روحانی هیچ سنخیتی با رأی مردم ندارد.
رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای روحانی بعد از رأی آوردن در پشت پرده‌ها روشش را پیش برد که نتایج آن تناسبی با رأی مردم ندارد. در استان ما هیچ اتفاق خوبی را نمی‌توانیم نام ببریم که در دولت تدبیر و امید انجام گرفته است.
اکثر انتصاباتی که انجام شد، انتصابات در استان برای نظر نمایندگان مجلس انجام می‌شود، اگر مدیران مطلوب است، کار نمایندگان است و اگر مطلوب نیست باز هم کار نمایندگان است. هر آشی که پخته شده است، کار نمایندگان است و مردم باید این را بدانند.
وی با بیان اینکه برخی مدیران ما خوب هستند، اظهار کرد: مدیران در استان ما دو دسته‌اند، یک دسته از آنها مدیران مردمی، کارآمد و توانمند هستند که مجموعه خودشان را خوب اداره می‌کنند، توسعه گرا هستند، اما عده‌ای دیگر این صفت‌ها را ندارند اما فرصت نیز هستند.
چه اتفاق مبارکی رخ داده است؟
رضاتوفیقی گفت: ما به دلایلی در این جلسه در نقد استاندار و نمایندگان سخنی نخواهیم گفت، اما در جای دیگر حرف‌های را می‌زنم.
رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اگر مردم از ما بپرسند چه اتفاق مبارک در استان ما توسط دولت تدبیر و امید افتاده، ما هیچ جوابی نداریم.
وی با بیان اینکه ما هم صدای مردم هستیم، افز ود: ما برای آزادی و امنیت مردم و سربلندی ملت و پیشرفت ایران اسلامی به آقای روحانی رأی دادیم، ولی متأسفانه آن خواسته‌هایی که اکثریت مردم با رأی 24 میلیونی داشتند، تا الان برآورده نشده است که امیدوارم از این به بعد اتفاق بیفتد. اما با این دولت و این مدیران من منتظر هیچ اتفاق و رخداد مثبت و خوشبین نیستم.
رضاتوفیقی افزود: کسانی که به آقای روحانی رأی دادند و رأی جمع کردند نباید از این تلاش مأیوس شوند، اما ما مجموعه‌ای هستیم در سراسر کشور که برای افتخار ایران و توسعه، پیشرفت این سرزمین تلاش کردیم و خواهیم کرد.
مدیران، استاندار و نمایندگان دوره‌شان تمام می‌شود، اما کسانی که ماندگار هستند و مردم را رها نمی‌کنند و با رأی مردم معامله نمی‌کنند، شاید ما نتوانیم برایشان کاری کنیم، اما برای آزادی و پیشرفت ملت، کشور و استان ما تلاش خواهیم کرد. اما همیشه نامشان در کنار آزادگان این ملت خواهد بود.
وی با بیان اینکه برخی سیاست‌مداران ضعیف ما هم داریم، افزود: مردم همیشه هستند، اما سیاست مداران معامله گر هم بدانند، آنچه می‌ماند این ملت است و آن کسانی که می‌روند، مسوولان هستند و همانطوری که امیرالمومنین علی (ع) می‌فرمایند، موقعیت‌ها می‌آید و می‌رود چرا که اگر موقعیت‌ها و پست‌ها ماندنی بود، دیگران آن را از دست نمی‌دانند که بخواهد به ماها برسد.
آقای استاندار اگر سکوت کرده ایم مصلحت بوده است
 رضاتوفیقی تاکید کرد: مسوولیت ها فرصتی است و مدیران تا فرصت دارند، مردم دار باشند،خدمت گذار باشند و تاجایی که امکانات اجازه می‌دهد، مطالبات مردم را دنبال کنند.
رئیس ستاد حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ اتفاق مبارکی در استان کهگیلویه و بویراحمد در دولت تدبیر و امید نیفتاده است. این روند، روند مطلوبی نیست. این روند، روند مطلوبی برای مردم نیست، آقای استاندار باید این را بداند اگر سکوت کرده‌ایم، بنا به مصلحت‌ها بوده است، اما من بعد سکوت نخواهیم کرد.
وی گفت: آقای استاندار مدیر بومی استان نیست، گفتم شناخت پیدا کند، استان و مسوولین را بشناسد، تصمیم بگیرد، و تصمیم‌های درستی را بگیرد، ما  هم به عنوان ستاد آقای روحانی صبر کردیم، مسیر درست را طی کند. آقای استاندار بداند که دولت و مجلس دو قوه از هم جدا است.
رضا توفیقی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: عده‌ای قلم به دست مزدور که بعد از همین جلسه، توهین و اهانت می‌کنند و می‌نویسند و یک سری کانال دارند که معلوم است طرف از کجا تغذیه می‌‍شوند، پول می‌گیرند و این کارها را می‌کنند. از صبح تا شب به دنبال نفاق‌افکنی هستند و تفرقه افکنی می‌کنند. همین فردا خواهید دید که آنها چه می‌نویسند. البته اما سایت‌های خبری داریم که شریف هستند، آدم‌های شریف و خوبی آنها را اداره و ما را هم نقد می‌کنند.
 
رئیس ستاد حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: به نام ستاد آقای روحانی هیچ کسی حق ندارد، له یا علیه کسانی بیانیه‌ای و یا مطلبی صادر کند و در غیر این صورت پیگرد قانونی دارد.
رضا‌توفیقی با اشاره به اینکه در این ضیافت افطاری ما از روسای احزاب اصلاح‌طلب و قائم‌مقام احزاب، اعضای فعال و موثر ستاد آقای روحانی دعوت کردیم، تصریح کرد: به سایت‌های خبری اعلام می‌کنم که هر بیانیه‌ای و هر تقدیر و تشکری که به نام ستاد آقای روحانی است، انتشار آن خلاف قانون است و از سوی دستگاه قضا آن را پیگیری می‌کنیم.
وی تاکید کرد: اگر از این به بعد هر بیانیه‌ یا تقدیر و تشکر به نام ستاد آقای روحانی باشد بنده وظیفه خود می‌دانم که آن را از مراجع قضایی پیگیری کنم، عده‌ای خیانت می‌کنند و نام روحانی را مصادره و سوء استفاده کنند این کار غیراخلاقی است، ستاد آقای روحانی ارکانی دارد و اینکه هر کسی در گوشه‌ای بیانیه‌ای بدهد و جلسه‌ای تشکیل دهد، درست نیست.
وی در ادامه تاکید کرد: از امروز به بعد فعال خواهیم بود، حق این بود، مدتی سکوت کنیم، کسانی که فعالیت سیاسی کردند در استان اعم از مدیران و سیاستمداران قابل نقد هستند، ولی از این به بعد هم حرف می‌زنیم، هم مطلب می‎‌نویسیم، هم مردم را آگاه می‌کنیم، جلسه تشکیل می‎‌دهیم، هم تجمع می‌کنیم، هم تهران خواهیم رفت، هم با وزارت‌خانه‌ها صحبت خواهیم کرد. از من خواستند که عملکرد مدیران را ارزیابی کنم و به تهران مکتوب کنم (تشویق حضار). من این کار را خواهم کرد و من از آن افرادی که شانه خالی کنند، نیستم. جایی که ایرادی بود، رسماً اعلام خواهم کرد به مردم و بعد به دولت اعلام خواهم کرد.
رضاتوفیقی گفت: بنای ما بر این بود که هر فصلی یک جلسه داشته باشیم و در جلسه‌های بعدی برنامه‌های بهتری خواهیم داشت و صحبت‌های را خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
اوفی و ای تیری که خردن ! هر آدمی به ریش پروفسوری گذاشته فکر می‌کنه ظریفه و سیاستمدار
قرآن ترب منش نیدرارین !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
اقای نماینده شما و ۸۰میلیون ایران ....... . فرقی بین چپ و راست نیست همشون دزدن . کلاهتون را بالاتر بگذارید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار