کهگیلویه و بویراحمد؛
جمعی از تشکل های دانشجویی استان در پیامی انتصاب " علی پرواز " به عنوان مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری را تبریک گفتند.
کد خبر: ۶۱۸۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۸ 14 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، جمعی از تشکل های دانشجویی دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی انتصاب  "علی پرواز" به عنوان مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری را تبریک گفته و از زحمات کرامت الله کریمی مدیر کل سابق تقدیر و تشکر نمودند.

متن این پیام در ادامه می آید؛

 

جناب آقای دکتر علی احمدی

استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد

سلام علیکم

 

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، خبر انتصاب جناب آقای علی پرواز به عنوان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری به عنوان خبری مسرت بخش پس از حماسه ی ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ موجب ایجاد امید و تجدید نیرو در میان جوانان و علی الخصوص دانشجویان به عنوان اصلی ترین رکن حماسه ی ۹۶ شد.

ایجاد تغییرات مثبت در سطوح مختلف مدیریتی استان نیازیست که به شکلی روز افزون احساس میشود.

وقتی که مردم با رای خود پیام تغییر و شایسته سالاری را می رسانند، عمل نکردن به آن دهن کجی به رای و خواست بر حق ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی است.

موضوع دیگری که مردم این استان را رنج می دهد قومیت گرایی بدون در نظر گرفتن شایسته سالاری در چینش مدیران است.

قومیت گرایی باعث نخبه کشی و از دست رفتن سرمایه های انسانی این استان و بعضا به کارگیری آنها در سایر استانها گردیده است.

انتصاب یکی از فرزندان شایسته ی این استان در این جایگاه خطیر موجب به ثمر نشستن نهال امیدیست که این مردم رنج دیده به دست پر توان خود کاشته اند.

شایسته است استانداران و مدیران دولت تدبیر و امید به این مهم توجه داشته باشند که مردم خواستار همسویی مدیران با سیاست ها و وعده های دولت در زمان انتخابات هستند.

ما تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان این انتصاب شایسته را به فال نیک میگیریم و امیدواریم این حرکت شکل گرفته، ادامه دار باشد تا بتوانیم فرزندان شایسته و پاکدست این خطه را در جایگاه واقعی خودشان ببینیم.

امید است مسئولین محترم عنایت ویژه ای نیز به فضای بی تحرک، ساکن و امنیتی حاکم بر دانشگاه های استان که در تضاد با جایگاه و اهمیت جنبش دانشجویی به عنوان چشم بیدار جامعه است، داشته باشند تا وعده های دولت تدبیر و امید در این حوزه به طور کامل محقق شود.

در پایان شایسته است تا از تلاشهای مجموعه ی خدوم استانداری به خصوص شخص حضرت عالی و جناب آقای دکتر نظری در کسوت معاونت محترم سیاسی_امنیتی به پاس تلاشهای بی دریغ شما در جهت حمایت از نیروهای اصیل فکری نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

همچنین از خداوند منان توفیقات روز افزون برای جناب آقای دکتر کریمی در مقام خدمت گزاری را مسئلت داریم و امیدواریم تا با تدبیر دولت محترم این نیروی ارزشمند در مناصب در خور شان به کار گرفته شود.

 

1) انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام دانشگاه یاسوج

2) انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام(ره) دانشگاه فرهنگیان استان

3) جمعیت دانشجویی همراهان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران

4) انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج

5) تشکل راه امید دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج

6) انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج

7) انجمن اسلامی پیرو خط امام (ره) واحد علوم پزشکی یاسوج

8) تشکل وحدت اسلامی دانشجویان واحد علوم پزشکی یاسوج

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار