فرماندار کهگیلویه در نشست تنظیم بازار شهرستان مطرح کرد:
فرماندار کهگیلویه در جلسه تنظیم بازار شهرستان عنوان کرد: اعضاي ستاد تنظیم بازار براي آگاهی کامل از وضعیت کالاهاي اساسی در سطح شهر، بازدید میدانی و نظارت بر بازار را در شرایط مستعد تغییر مستمر کنند.
کد خبر: ۶۱۹۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰ 14 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان کهگیلویه در پی تغییرات احتمالی قیمت ها با حضور فرماندار و اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شد.

فرماندار کهگیلویه اظهار کرد: تنظیم بازار یکی از اولویت های دولت برای ایجاد تعادل در قیمت کالاهاست و با توجه به شرایط مستعد بی نظمی کنونی توجه به این امر باید در دستور کار قرار گیرد.

علی پوزش بیان کرد: نظارت جدی بر واحدهای صنفی در راستای کنترل و تنظیم بازار برای جلوگیری از تخلفات احتمالی یکی از عوامل موثر در تنظیم بازار است و نیازمند عزم جدی مسئولین مجمع امور صنفی و اداره صنعت و معدن و دستگاه های ذیربط می باشد.

وي افزود: حضور اعضاي ستاد در سطح شهرموجب خواهد شد تصمیماتی که اتخاذ می کنند با واقعیات جامعه منطبق بوده و مردم از نتایج این گونه تصمیمات راضی تر باشند.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: وظیفه ما به عنوان دستگاه هاي اجرایی آن است که جلوي این سوء استفاده ها را بگیریم تا اعتماد مردم جلب شود.

پوزش بیان کرد: کارگروه تنظیم بازار، روند تولید و توزیع بعضی از اقلام پرمصرف را مورد بررسی قرار دهد.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به موضوع مسائل اخیر در مورد گوشت قرمز در شهرستان اشاره کرد و افزود: حل مشکلات مربوط به این قلم پروتئینی مورد تاکید است.

پوزش افزود: تر تیبی اتخاذ شود که فروشندگان گوشت قرمز در هنگام خرید تمامی اطلاعات گوشت را در اختیار خریدار قرار دهند چون این اطلاعات براي فرد خریدار بسیار حائز اهمیت است.

پوزش در پایان صحبت های خود گفت: بعضی از فروشندگان گوشت قرمز، گوشت مرغوب به خریدار نمی دهند، بلکه در بعضی موارد گوشت گاو را به عنوان گوشت گوساله و گوشت گوسفندی را به عنوان گوشت بره می فروشند!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار