مدیر کل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد؛
مدیرکل صداوسیمای استان از برنامه ریزی و در نظر گرفتن تمهیدات گسترده شبکه دنا برای پخش با کیفیت بازی های جام جهانی فوتبال 2018 روسیه خبر داد.
کد خبر: ۶۱۹۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶ 14 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد، یوسف افشارنیا با بیان اینکه امکان پخش مستقیم همه ی بازی های جام جهانی فوتبال از شبکه های 3 و ورزش به طور زنده وجود دارد اظهار داشت: همکاران فنی این مرکز برای اینکه مخاطبان این بازی ها را با صدا و تصویر با کیفیت بالا و مناسب از این دو شبکه دریافت کنند از ماهها قبل به افزایش پوشش و ایمن سازی سیگنال رسانی از طریق خطوط ماهواره ای و زمینی اقدام کردند.

مدیر کل صدا و سیمای استان از نصب و راه اندازی 15 ایستگاه فرستنده دیجیتال تلویزیونی در نقاط مختلف استان پیش از آغاز این بازی ها خبر داد و افزود: با نصب و راه اندازی این ایستگاه ها 99 درصد از جمعیت استان از مزایای شبکه های دیجیتال بهره مند می شوند.

افشار نیا تصریح کرد: روستاهای دارای جمعیت کم که در نقاط کور مستقر هستند هم از طریق فرستنده های آنالوگ می توانند این بازی ها را دریافت و تماشا کنند.

مدیر کل صدا و سیمای استان در پایان صحبت های خود از مردم استان درخواست نمود چنانچه در دریافت صدا و تصویر شبکه های تلویزیونی مستقر در محل سکونت خود با مشکلی مواجه شدند مراتب را از طریق سامانه 162 و یا از طریق شماره تلفن 31162000 روابط عمومی این مرکز اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار