فرماندار کهگیلویه در دیدار با مدیر کل محیط زیست کهگیلویه و بویر احمد؛
فرماندار کهگیلویه در نشستی با مدیر کل محیط زیست گفت:تصمیمات خوبی جهت برون رفت از معضل پسماند گرفته شده است.
کد خبر: ۶۱۹۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۸ 15 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، صبح امروز طی نشستی مدیر کل محیط زیست کهگیلویه و بویر احمد با فرماندار کهگیلویه دیدار کرد.

علی پوزش اظهار کرد: محیط زیست به عنوان بزرگترین دارایی بشر برای تامین نیاز های مادی و معنوی است و از این رو حفاظت از آن امری ضروری در نیل به توسعه پایدار کشورها ست.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: در حال حاضر مدیریت پسماند و فاضلاب مهمترین مسئله زیست محیطی شهرستان کهگیلویه است که در این خصوص کارهایی نیر انجام شده است.

پوزش با بیان اینکه اگر لازم باشد پساب و جریان اتلافی اثری روی محیط زیست نداشته باشد افزود: پساب ها را می توان قبل از رها شدن در طبیعت مدیریت کرد.

فرماندار کهگیلویه عنوان کرد: در بحث مدیریت پسماند و جمع آوری زباله شهری نشست هایی با مسئولین شهرستان های اقماری (لنده و چرام) مبنی بر یکجایی شدن زباله شهری صورت گرفته است که در این صورت نتیجه خوبی در این خصوص حاصل خواهد شد.

پوزش با تاکید بر فرهنگ سازی در بحث محیط زیست تصریح کرد: بهترین راه فائق آمدن بر بیشتر مشکلات حوزه محیط زیست نهادینه کردن فرهنگ سازی و آموزش است.

وی با شاره به نقش موثر سازمانهای مردم نهاد در این عرصه گفت: سازمانهای مردم نهاد فعال محیط زیستی در کهگیلویه بسیار فعال و موثر عمل می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار