کهگیلویه؛
عدل هاشمی پور طی پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۱۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۳ 15 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به تمامی مردم کهگیلویه بزرگ تبریک گفت.

متن این پیام در ادامه می آید:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال را شاکر و سپاسگذارم که توفیق یک ماه بندگی در کنار ملت شریف و مومن ایران اسلامی، بخصوص کهگیلویه بزرگ را ارزانی فرمود تا بار دیگر در عید سعید فطر روز فرح و شادی ملائکه الله و مومنین در کنار همدیگر با برادری و همدلی برای سعادت و خوشبختی همدیگر دست به دعا برداریم و دریک صف واحد حمد خدای را بجا آوریم.

روزی که به فرموده ی رسول گرامی اسلام(ص) فرشتگان خدا نیز به خاطر نزول رحمتش بر مردم، به همدیگر شادباش می گویند: « فَتَفْرَحُ الْمَلَائِكَةُ وَ تَسْتَبْشِرُ وَ یهَنِّئُ بَعْضُهَا بَعْضاً بِمَا یعْطِی اللَّهُ هَذِهِ الْأُمَّةَ إِذَا أَفْطَرُوا » « پس فرشتگان به خاطر آنچه که خداوند در روز فطر به این امت ارزانى فرموده است- شاد میشوند و به یکدیگر بشارت داده و تبریك گویند.»

اینجانب به عنوان خادم مردم، این عید بزرگ را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و بخصوص مردم عزیز حوزه انتخابیه و عموم مسلمانان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

از خداوند متعال توفیق استجابت دعا توام با عزت و سربلندی و پیروی بیش از پیش همگان از ولی امر مسلمین جهان را از خدای سبحان مسئلت دارم.

عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار