در این اواخر کار جستجو دوباره دو خبر ضد و نقیض از مسئولان منتشر شد که آدم را یاد مثل معروف "دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس" می اندازد.
کد خبر: ۶۱۹۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ 17 June 2018
حادثه دلخراش دنا به همان اندازه که در بعد انسانی و اجتماعی بسیار بر مردم استان تاثیرگذار بود ، در شیوه اطلاع رسانی ناهماهنگ و گیج کننده بود به گونه ای که از همان ابتدا تاکنون ، مصاحبه های ضد و نقیض فراوانی از مسئولان مشاهده شده است.
در ابتدای حادثه آنقدر آش اطلاع رسانی ها با تایید و تکذیب ها شور شده بود که استاندار را مجبور به مدیریت موضوع نمود اما در این اواخر کار جستجو دوباره دو خبر ضد و نقیض از مسئولان منتشر شد که آدم را یاد مثل معروف "دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس" می اندازد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در حالی که مدیر کل پزشک قانونی از شناسایی پیکرهای همه جانباختگان دنا خبر می دهد ساعاتی پس از آن معاون عمرانی از ادامه عملیات برای جستجوی پیکرها خبر می دهد!
 
 
بقایای همه ی پیکرها پیدا شده است
روز گذشته مدیر کل پزشک قانونی کهگیلویه و بویراحمد از کشف پیکر همه جانباختگان حادثه سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا خبر داده بود که این می تواند به معنی پایان جستجو برای پیکر جانباختگان باشد هر چند در بقیه موارد می تواند عملیات ادامه داشته باشد.

مدیر کل پزشکی قانونی استان گفت: با اعلام نتایج آزمایش‌های انجام شده برروی بقایای پیکر‌های یافت شده در ارتفاعات دنا تعداد پیکر‌های قابل تحویل به خانواده جانباختگان سانحه هوایی تهران - یاسوج به ۶۰ نفر خواهد رسید.

کامروز امینی افزود: با توجه به نتایج آزمایش‌های ژنتیک، بقایای پیکر همه مسافران یافت شده است.

وی با بیان اینکه جواب آزمایش ژنتیک آخرین مسافر هواپیما نیز تایید شد ادامه داد:پیکر سایر جانباختگان در روز‌های آینده برای تحویل به خانواده هایشان به پزشکی قانونی تحویل می‌شود.

 

عزیز فیلی : عملیات جستجوی پیکرها ادامه دارد!

اما پس از چند ساعت معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه ای گفت : عملیات جست و جوی بقایای پیکر جانباختگان سانحه هوایی تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و هنوز زمان معینی برای اتمام آن مشخص نشده است.
عزیز فیلی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از زمان آغاز عملیات جست و جوی پیکرهای جانباختگان این سانحه دلخراش بقایای 60 پیکر شناسایی شده است.
وی افزود: از این تعداد پیکر 53 نفر از آنها احراز هویت و تحویل خانواده های آنان شده است.
فیلی بیان کرد: پیکر هفت نفر دیگر هم ظرف چند روز آینده به خانواده هایشان تحویل داده می شود.
وی عنوان کرد: پیکر 6 نفر دیگر از جانباختگان سانحه هوایی نیز در مرحله جست و جو و شناسایی هستند که تا مشخص‌ شدن تمامی پیکر های جانباختگان این سانحه هوایی، عملیات جست و جو ادامه دارد.
برچسب ها: حادثه دنا ، عزیز فیلی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار