کد خبر: ۶۲۰۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵ 18 June 2018
مدیر کل زندانهای استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با تعطیلات عید سعید فطر بصورت سرزده از زندان مرکزی یاسوج بازدید کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی زندانهای استان ، اسماعیل جمیاری مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات عید سعید فطر بصورت سرزده، ضمن حضور در زندان مرکزی یاسوج و بازدید از این مرکز با زندانیان دیدار چهره به چهره داشته و با آنان به بحث و گفتگو نشست.
این مقام مسئول زندانهای استان که آرمان کریمی سرپرست اداره قضایی و اجرای احکام اداره کل ایشان را همراهی می کرد در بدو ورود با کارکنان شیفتی دیدار و با قدردانی از فعالیتهای انجام گرفته در این زندان بر هوشیاری، تعهد و انضباط کاری و دقت نظر در انجام وظایف تاکید نمود.
مدیر کل زندانهای استان در ادامه با حضور در بند قرآنی این زندان و تبریک عید سعید فطر به زندانیان، به آنان توصیه نمود تا معنویات و فیوضیات کسب شده در ماه مبارک رمضان را حفظ نموده و در رفتار و کردار روزانه خود آن را بکار بگیرند.
وی توفیق شرکت در نمازهای جماعت در اول وقت، جزء خوانی روزانه و ختم قرآن کریم، شب زنده داری و شرکت در مراسم لیالی قدر و دیگر اعمال عبادی در این ماه را غنیمت گرانبهایی دانست که در خارج از زندان و یا در دیگر ایام سال نصیب هر کسی نخواهد شد که باید توشه اندوخته شده در این ماه را قدر دانست.
عضو شورای قضایی استان سپس با شرکت در نماز جماعت زندانیان به دیدار مددجویان بند جوانان رفته و طی سخنانی زندان را محلی برای خلوت با خود و ندامت و پشیمانی از گذشته دانست و اظهار داشت، گرد و غبار ناشی از گناه بر دل جوان به زودی و به راحتی پاک و شسته می شود و شما می توانید توبه کنید و اگر توبه شما توبه نصوح یعنی توبه واقعی باشد، خدای بخشنده و مهربان توبه شما را می پذیرد.
مدیر کل زندانهای استان در پایان به سئوالات زندانیان پاسخ گفته و برای رسیدگی به مشکلات قضایی و تقاضای زندانیان قول مساعد داد. ایشان در ادامه استفاده حداکثری از ظرفیت های قانونی جهت کمک به بازگشت زندانیان و کاهش جمعیت کیفری را از اولویتهای کاری خود دانسته و بیان داشت: با انجام جلسات و نشست های متعدد با مقامات قضایی استان و تعامل خوب با آنان این موضوع بصورت جدی پیگیری می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار