شاید توجه به ناهنجاری شاهین که در روستای کریک دنا با دو پای معلول و آرزوی فوتبال بازی کردن و یا یکتای 7 ساله ساکن روستای موردراز بویراحمد که فقط 5 کیلوگرم وزن دارد و از مشکلات متعدد دیگری هم رنج می برد ، از معدود کارهای مهم موسسه "محکم" باشد.
کد خبر: ۶۲۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ 18 June 2018
استان کهگیلویه و بویر احمد را می توان کلکسیونی از سیبل های جامعه خیری نامید که در هر نقطه ی آن چه شهری و چه روستایی در زمینه های مختلف اجتماعی ، فرهنگی ، معیشتی و پزشکی بهترین سوژه ها برای افراد یا سازمان هایی است که قصد کار خیر و کمک به نیازمندان را دارند که البته در این خصوص انصافا تلاش های زیادی در جهت حساس نمودن این خیرین به استان صورت گرفته و البته اقدامات قابل تقدیری هم صورت گرفته است اما واقعیت این است در زمینه جذب اعتبارات خیری هر چه هم تلاش شودباز جای کار بسیار است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یکی از موسسات خیری که در استان فعالیت های خوب و قابل تقدیری دارد ، موسسه " محکم" است که تلاش های زیادی در خصوص کمک به افرادی با مشکلات و ناهنجاری های خاص مادرزادی انجام می دهد.
 
شاید توجه به ناهنجاری شاهین که در روستای کریک دنا با دو پای معلول و آرزوی فوتبال بازی کردن و یا یکتای 7 ساله ساکن روستای موردراز بویراحمد که فقط 5 کیلوگرم وزن دارد و از مشکلات متعدد دیگری هم رنج می برد ، از معدود کارهای مهم موسسه "محکم" باشد اما بی شک هزینه کردن مبالغ زیادی برای 400 بیمار زیر 20 سال را می توان برگ زرینی در کارنامه این موسسه خیریه دانست و البته این انتظار را داشت که دیگر خیرین هم در خصوص چنین اقداماتی پیش قدم شوند.
بنابر این گزارش به همت مؤسسه پزشکی حمایت از کودکان با ناهنحاریهای مادرزادی "محکم" هزینه درمان ناهنجاری‌های افراد زیر ۲۰ سال دراستان پرداخت شد.
مدیردرمان این مؤسسه در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اظهار داشت : این مقدار برای ۴۰۰ بیمار زیرپوشش و برای درمان و یا تأمین دارو هزینه شده است.
 
شاهین ، یکتا و ۴۰۰ نفری که قدردان

 سید داریوش حسینی افزود: بیش از 40 ناهنجاری مادرزادی زیر پوشش فعالیت‌های این مؤسسه است که در مراکز درمانی طرف قرارداد وبیش از ۱۷ بیمارستان بزرگ وتخصصی کشور بیماران معرفی شده را رایگان درمان می‌کند.
وی ادامه داد: پزشکان متخصص از جمله ارتوپد، اطفال، کلیه، گوارش، جراحی واعصاب طرف قرارداد این مؤسسه هستند که بیماران به آن‌ها معرفی و پس از معاینه به مراکز تخصصی ارجاع می‌دهند.
 
دانلود
 
مدیر درمان این مؤسسه اضافه کرد: در خانواده‌هایی که از این بیماران حضور دارند می‌توانند برای هماهنگی امور درمان رایگان به یاسوج، بلوار قرنی، میدان انقلاب، مجتمع برنو طبقه دوم مراجعه ویا با شماره ۳۳۳۴۷۲۸۹-۰۷۴ تماس بگیرند.
این مؤسسه کمتر از ۲ سال است که فعالیت خود را در استان آغاز کرده و هزینه‌های آن از سوی خیران تأمین می‌شود.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار