تابناک گزارش می دهد؛
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان از پروژه های در حال ساخت حوزه سلامت بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت بازدید کرد.
کد خبر: ۶۲۱۰۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۴ 20 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، امین الله بابویی از پروژه های اورژانس جدید، کلنیک تخصصی و آموزشگاه بهورزی بازدید کرد و از پیشرفت فیزیکی پروژه های در حال ساخت در بیمارستان امام خمینی دهدشت ابراز رضایت داشت و جهت تامین اعتبار مالی، تکمیل و راه اندازی آنها در هفته دولت دستورات لازم را صادر کرد.

سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در حاشیه این بازدید با تشریح کامل روند ساخت پروژه اورژانس جدید اظهار داشت: این پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال، در زمینی به مساحت ۲ هزار و۲۰۰ متر مربع و با 45 تخت در حال ساخت است.

محمد طاها خادمی عنوان کرد: طی بازدید سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان و رایزنی های صورت گرفته در این راستا، پیش بینی می شود این پروژه در هفته دولت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه نیز در خصوص پروژه های کیلنیک و آموزشگاه بهورزی این شهرستان تصریح کرد: پروژه کلنیک با پیشرفت ۹۲ درصدی و با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح تحول سلامت، در زمینی به مساحت یکهزار و ۸۰۰ متر مربع و نیز با ۲۴ اتاق جهت پزشکان متخصص و آموزشگاه بهورزی با یک هزار و ۲۷۰ متر مربع زیر بنا و 65 درصد پیشرفت فیزیکی، با اعتبار 14 میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح تحول سلامت در حال ساخت هستند.

به گزارش خبرنگار تابناک از دهدشت، در این بازدید، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان، مشاور کل رئیس دانشگاه، مدیر شبکه بهداشت شهرستان کهگیلویه و سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت حضور داشتند.

 

گزارش و عکس : سید مصطفی گنجی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار