کد خبر: ۶۲۱۳۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ 20 June 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، بازار پیش بینی مسابقات جام جهانی این روزها داغ است و پیشگویی های بسیاری در خصوص نتیجه بازی ها منتشر می شود. در تازه ترین این پیشگویی ها یک گربه پیشگو نتیجه بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و اسپانیا را پیش‌بینی کرده است.

یک گربه پیشگو نتیجه بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و اسپانیا را پیش‌بینی کرد و از برد ایران خبر داد!
امروز ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که پیش بینی یک گربه در خصوص بازی ایران و اسپانیا را به شیوه آشیل که گربه رسمی پیشگوی جام جهانی روسیه است، پیش بینی می کند.
در این ویدئو دو ظرف غذا با پرچم های ایران و اسپانیا قرار داده شده است و گربه پیشگو به شیوه گربه روسی موزه آرمیتاژ، ظرف غذای متعلق به پرچم ایران را برای غذا خوردن انتخاب می کند!
هر چند هنوز هیچکس از درستی یا نادرستی پیش بینی های این گربه جدید که به نظر ایرانی هم می رسد خبر ندارد اما برخلاف این گربه، آشیل را بسیاری به عنوان یک پیشگوی رسمی به رسمیت می شناسند.
اما متاسفاته آشیل این بار انگار قرار نیست نتیجه بازی ایران و اسپانیا را پیش بینی کند. بر اساس اعلام کمیسیون توسعه گردشگری شهر سن پترزبورگ آشیل، گربه پیشگوی روسی در موزه آرمتیاژ سن پترزبورگ تنها نتیجه بازی هایی که در شهر سنت پترزبورگ برگزار می شود را پیش‌بینی می کند.
این گربه پیشگو که پیش از این پیروزی ایران برابر مراکش را به درستی پیش‌بینی کرده بود، بر اساس قرار قبلی قرار است تمام بازی‌های برنامه‌ریزی شده در شهر سن پترزبورگ را مورد پیش‌بینی قرار دهد. بازی ایران اسپانیا برخلاف بازی اول در شهر کازان برگزار می شود.
گربه سفید برفی و ناشنوای آشیل پیش از این برای پیش‌بینی بازی‌های جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ روسیه انتخاب شده بود.
این گربه به عنوان گربه مقاوم و منسجم از میان گربه‌های موزه ارمیتاژ برگزیده شد. کارشناسان معتقدند آشیل به دلیل توانایی تجزیه، تحلیل و رفتارهای غیرعادی می‌تواند چیزی را حدس بزند.
در پایان فیلم پیش بینی گربه پیشگوی جدید را مشاهده می کنید:
 
دانلود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار