معاون فرماندار کهگیلویه در آیین تودیع و معارفه رییس جدید آموزش و پرورش مطرح کرد؛
طی مراسمی با حضور معاون مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد، معاون فرماندار، شهردار و جمع کثیری از مسئولین و فرهنگیان شهرستان کهگیلویه رئیس جدید آموزش و پرورش این شهرستان معارفه شد.
کد خبر: ۶۲۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۴ 21 June 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، معاون فرماندار کهگیلویه در این مراسم اظهار کرد: آموزش و پرورش نقش اساسی در توسعه پایدار دارد بنابراین آموزش و پرورش باید شرایطی داشته باشد كه بتواند اهداف توسعه را به خوبی محقق سازد.

اسلام خسروی ابراز کرد: آموزش، رکن بنیادین توسعه است اما نه هر آموزشی! سنجه های آموزش برای توسعه با آموزش و پرورش فعلی ما تفاوت های بسیاری دارد. متأسفانه امروز ما در آموزش و پرورش مان از نبود ساختار و برنامه های توسعه محور در رنجیم و هنوز نتوانستیم به آنجایی که میخواستیم برسیم!

وی افزود: امروزه جای فراگیری رفتارهای تربیتی مهمی مانند مشارکت پذیری، قانون گرایی و احترام به حقوق دیگران، بی تفاوت نبودن نسبت به سرنوشت دیگران، رعایت انصاف و احترام و عدالت و... در مدرسه ی آموزش و پرورشِ ما خیلی خالی است. خروجی آموزش و پرورش ما باید شهروند خوب و مسئولیت پذیر باشد.

معاون فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: انسان هایی توسعه یافته هستند که جامعه توسعه یافته را می سازند و این مهم جز در سایه آموزش و پرورش پویا امکان پذیر نیست.

خسروی در خطاب به مدیر جدید خاطر نشان کرد: مدیریت مشارکتی و کار تیمی را در سرلوحه خود قرار دهد و از همه ظرفیت های ممکن در پیشبرد اهداف توسعه ای آموزش و پرورش استفاده نماید.

معاون فرماندار کهگیلویه در بخشی از سخنان خود لزوم هدایت دانش آموزان به سمت رشته های مهارتی، کیفیت برنامه های فرهنگی، ارتباط موثر با رسانه و خبرگان امر آموزش و پرورش را به عنوان مطلوبات این سازمان عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
متاسفانه آقای پورکپور سه سال پیش بازنشسته شده بود به خاطر استفاده غیر عرف و قانون و زد و بند قومیت مدیر دبیرستان شد و حالا مدیرکل آموزش و پرورش بر خلاف سیاست دولت تدبیر و امید و جوان گرایی این فرد بازنشسته را که شاید بیش از 35 سال سابقه خدمت دارد جانشین یک فرد جوان می کند و این یعنی دهن گجی به رای مردم و دولت تدبیر و امید!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار