کهگیلویه و بویراحمد؛
مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد از شهرداری دهدشت درخواست نمود ظرف مدت یک ماه بدهکاری خود به این سازمان را پرداخت کنند.
کد خبر: ۶۲۱۵۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۴ 21 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تامین اجتماعی استان در نشستی با اعضای شورای شهر و شهردار دهدشت اظهار کرد: بدهکاری شهرداری دهدشت در خصوص حق بیمه کارگران تا پایان سال ۹۲ نزدیک به ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون است.

نورمحمدی از اعضای شورای شهر و شهرداری دهدشت درخواست نمود ظرف مدت یک ماه بدهکاری خود به سازمان تامین اجتماعی را محاسبه و آن را پرداخت کنند.

نورمحمدی با بیان اینکه این مبلغ مربوط به حق بیمه کارگران شهرداری تا سال ۹۲ است، افزود: حق بیمه سال ۹۲ تاکنون با تاخیر و جریمه محاسبه و به زودی اعلام می‌شود.

شهردار دهدشت در این نشست اظهار کرد: ۱۶۰ میلیون تومان از بدهی ما به تامین اجتماعی پرداخت می‌شود و پس از اخذ جواب از تهران در خصوص بخشودگی جریمه و تاخیر، سایر بدهی نیز تعیین تکلیف می‌شود.

بدهی شهرداری دهدشت به سازمان تامین اجتماعی در خصوص حق بیمه کارکنان تا پایان سال ۹۲ نزدیک به ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که مبلغ ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون اصل بدهی و مابقی بابت تاخیرو جریمه محاسبه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار