معاون فرماندار کهگیلویه عنوان کرد؛
طرح شوق رویش هلال احمر از 20 تیر ماه در شهرستان کهگیلویه اجرا می شود.
کد خبر: ۶۲۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶ 21 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، معاون فرماندار کهگیلویه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان با اشاره به آغاز فصل تابستان و اهمیت توجه به اوقات فراغت جوانان اظهار داشت: طرح شوق رویش هلال احمر از 20 تیر ماه در شهرستان اجرا می شود.

اسلام خسروی ابراز کرد: در این طرح برنامه‌های آموزشی طرح شامل آموزش‌های بشر دوستانه، اجتماعی، مذهبی، کلاس‌های امداد و نجات مقدماتی و تکمیلی، پیشگیری از اعتیاد، آشنایی با اصول و اهداف جمعیت هلال احمر، آموزش‌های قرآنی، ورزشی به صورت رایگان ارائه می‌شود.

خسروی با بیان اینکه یکی از دلایل رو آوردن به آسیب‌های اجتماعی بیکاری است عنوان کرد: با توجه به آسیب‌های اجتماعی که در سطح جامعه وجود دارد ضروری است برنامه مشخصی برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان داشته باشیم.

وی افزود: باید از امکاناتی که در سطح شهرستان داریم به درستی استفاده کنیم و حداکثر بهره را ببریم.

خسروی تصریح کرد: در شهرستان کهگیلویه 9سالن مخصوص ورزش‌های رزمی و فوتسال ،2 چمن و استخر آماده ارائه خدمت برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان وجود دارد.

خسروی هم چنین از اجرای طرح تابستانی «شوق رویش» جهت غنی سازی اوقات فراغت ویژه اعضای جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت: پایگاه‌های فرهنگی و آموزشی تابستانی جمعیت هلال احمر برپا می‌شود که این پایگاه‌ها شامل پایگاه دانشجویی، جمعیت هلال احمر، حوزه علمیه و روستایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار