به همت جمعیت هلال احمر چرام صورت گرفت؛
جمعیت هلال احمرشهرستان چرام با حضور فرماندار، بخشدارسرفاریاب، فرمانده ناحیه  مقاومت بسیج  واعضای کانون جمعیت هلال احمر به مناسبت ۵تیرماه روز مبارزه با مواد مخدر اقدام به برپایی چادر "نه به اعتیاد"حوزه جوانان در سطح شهر چرام کرد.
کد خبر: ۶۲۴۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰ 27 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، به مناسبت ۵ تیرماه روز مبارزه با مواد مخدر و به همت حوزه جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان چرام و با حضورفرماندار، بخشدارسرفاریاب، فرمانده ناحیه  مقاومت بسیج  و اعضای کانون جمعیت هلال احمر چادر "نه به اعتیاد" در این شهربرپا شد .

رئیس جمعیت هلال احمر چرام اظهار داشت: هدف از برپایی این چادرها  آگاهی دادن و پیگیری و اقدام به آموزش نوجوانان و جوانان  در سطح شهرمی باشد.

علمدار دستور ابراز داشت: تعامل و همکاری همه دستگاه ها در سطح کشور برای برخورد با این معضل اجتماعی مهم بوده و مقابله و مبارزه به تنهایی نمی تواند در امر مبارزه با مواد مخدر تأثیرگذار و موفقیت آمیز باشد.

در پایان مسئولین زنجیره "نه به اعتیاد" را با اتحاد به نمایش گذاشتند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
این کار فقط یه کار اداری هیچ نفعی سی جوونل نداره،تو چرام مواد فروشا معروف وبرای همه ازجمله مردم عادی معلومن حداقل آگاهی نه نیروی انتظامی ماهی دوبار بریزن خونه هاشو بینین چه تأثیری داره عکس همایش همش گپ مفت اداری که بگن ما به فکر ریش کن کردن اعتیادیم،دخترا هم جدیدا رفتن سراغ مواد،
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار