کد خبر: ۶۲۴۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ 28 June 2018
از چند ماه پیش زمزمه هایی مبنی بر لزوم کنار گاشته شدن برخی از اعضای اقتصادی دولت مطرح بوده است که البته در روزهای اخیر آهنگ تندتری به خود گرفته است. بنابر اخبار منتشره در این زمینه ،تاکنون اسم چهار عضو کابینه برای خروج بر سر زبان ها است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: ممکن است رئیس‌جمهور مثل همیشه که درباره همه کارها و تصمیمات مهم با کسانی مشورت می‌کند، درباره ترمیم کابینه نیز مشورت کند.

محمود واعظی درباره قطعی بودن ترمیم کابینه و خروج آقایان سیف، آخوندی، کرباسیان و شریعتمداری از دولت گفت: من این اسامی را تأیید نمی کنم، ممکن است برخی از آنها باشند و برخی نباشند. ضمن آنکه ترمیم کابینه قطعی نشده است، شخص آقای رئیس جمهور این تصمیمات را می گیرد و اصلا من و دیگری هیچ نقشی نداریم.

وی افزود: ممکن است آقای رئیس جمهور مثل همیشه که درباره همه کارها و تصمیمات مهم با کسانی مشورت می کند، درباره این موضوع نیز مشورت کند ولی بدانید که شخص آقای رئیس جمهور تصمیم نهایی را می گیرد.

وی در پاسخ به این سئوال خودتان به رئیس جمهور مشورت می دهید؟ گفت: اگر رئیس جمهور بخواهد حتما مشورت می دهم.

رئیس دفتر رئیس جمهور درباره دیدار آقای روحانی با رهبر معظم انقلاب راجع به FATF گفت: بنای ما الان به هیچ وجه عضویت در FATF نیست. دولت دهم لوایحی را به مجلس داد، مراحل بررسی این لوایح در مجلس پیش رفت و الان نوبت تصویب آنها رسیده است، این لوایح یک بحث و FATF بحث دیگر است.

وی ادامه داد: صراحتا نظر دولت درباره آنچه مربوط به FATF است، هنوز به هیچ وجه اعلام نکرده که می خواهد عضو شود و الان هم دنبالش نیست اما درباره این چهار لایحه مربوط به دولت دهم فکر می کند که لازم است، آن را دنبال کنیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور درباره دیدار رئیس جمهور با رهبر معظم انقلاب راجع به این موضوع گفت: آقای روحانی هر هفته با رهبر معظم انقلاب دیدار دارد. روز سه شنبه این هفته هم دیدار داشت و درباره این موضوع هم صحبت کردند. / خبر انلاین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار