قاضی القضات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:
شایعاتی که به شدت دست به دست می شد ، موضوع آشنا بودن قاتلین با طلافروش مقتول و یا در میان بودن موضوع "گنج" که این فرضیات تاکنون در ابهام بود اما قاضی القضات کهگیلویه وبویراحمد واقعیات این شایعات را توضیح داد.
کد خبر: ۶۲۴۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ 28 June 2018
ماجرای قتل طلافروش یاسوجی و سرقت از مغازه وی یکی از حوادث تلخ سال 96 استان بود که پس از حادثه سرقت و قتل طلافروشان گچسارانی به عنوان دومین شوک بزرگ در استان رقم خورد.
هرچند مسئولین نظامی و قضایی از همان اوایل وقوع حادثه اطمینان می دادند که قاتل یا قاتلان در چنگ قانون گرفتار خواهند شد و از مردم و رسانه ها خواسته شده بود به شایعات دامن نزنند اما متاسفانه بازار شایعات چنان داغ شده بود که هر لحظه انگیزه های متفاوتی در خصوص این قتل بیان می شد. شایعاتی که به شدت دست به دست می شد ، موضوع آشنا بودن قاتلین با طلافروش مقتول و یا در میان بودن موضوع "گنج" که این فرضیات تاکنون در ابهام بود اما قاضی القضات کهگیلویه وبویراحمد واقعیات این شایعات را توضیح داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد درگفت و گویی در خصوص انتشار برخی شایعات ، بیان کرد: در شایعاتی گفته می‌شود که قتل طلافروش یاسوجی به خاطر گنج و اشیای قیمتی زیرزمینی بوده ، که چنین مسائلی صحت ندارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا مزارعی با اشاره به شناسایی و دستگیری سارقین طلافروشی یاسوج، گفت: قاتلان طلافروشی یاسوج هیچ آشنایی قبلی با وی نداشته‌اند و با لباس مبدل زنانه وارد مغازه شده بودند که مرد طلافروشی را به پارک جنگلی یاسوج انتقال داده و همان‌جا هم به قتل رساندند.

این مقام قضایی در ادامه افزود: با اینکه هیچ رد پایی از آن‌ها نداشتیم و پیدا کردن آن‌ها کاری بسیار سخت بود، اما بعد از حدود پنج ماه این سارقین به دام افتادند.

مزارعی افزود: در این پرونده ۳ نفر متهم اصلی و ۲ نفر مالخر هستند، این افراد دارای سابقه‌های دیگر سرقت در استان‌های دیگر هم هستند که این سارقین به زودی به مجازات خود خواهند رسید.
 
واقعیات حادثه قتل طلا فروش یاسوجی، خط بطلان بر شایعات
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
په درست توضیح بده
ممدوح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
ما که متوجه نشدیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
این خبر از قول رئیسدادگستری استان میگه که شایعاتی که در مورد آشنایی قاتلان با طلافروش وجود داشته و یا شایعه موضوع درمیان بودن "گنج" مطرح بوده هر دو باطل است
آخه یه شایعاتی هم هست که میگن طلافروشان معمولا خریداران زیر خاکی ها هستند . منظور اینه که این قتل به این موضوع گنج ارتباط نداشته و شایعه آشنایی قاتلان هم منتفی است . این که واضح است فکر کنم
فرهناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
باسلام
خسته نباشید تمام بچه های گمنام امام زمان
خدا یارو پشتیبان شما باشد
تشکر از حاج اقا مزارعی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار