کد خبر: ۶۲۵۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶ 01 July 2018
مدیرعامل شركت بهره برداري نفت وگاز گچساران از ورود ۷ دستگاه خودروی پیشرفته دنیا به مجموعه ماشین آلات و ایستگاه آتش نشانی شركت بهره برداري نفت وگاز گچساران خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، هوشنگ صیدالی روز شنبه در آیین رونمايي از این خودروها با بیان این مطلب افزود: این تعداد دستگاه از امروز وارد ناوگان ماشین آلات آتش نشانی شركت بهره برداري نفت وگاز گچساران شده که این مهم موجب توسعه و گسترش این ایستگاه مهم و حساس است.

وی با اشاره به شعار سال حمايت از كالاي ايراني اظهار داشت: این خودروها از سازندگان داخلي و به ارزش ریالی ۷۰میلیارد ریال خریداری شده است.

این مسئول ادامه داد: شركت بهره برداري نفت وگازگچساران به منظور داشتن ديپلماسي فعال اقتصادي وتعامل با شركت هاي توانمند داخلي ، تأمين كالا از سازندگان معتبر و اطمينان از كالاهاي خريداري شده وكاهش هزينه ها و تضمين استمرار توليد همراه با ايمني فرآيندها و تسهيل و تسريع فرآيندهاي مالي اين افتخار را دارد كه همواره حمايت از سازندگان داخلي را از اولويت هاي  برنامه هاي كاري خود قرار دهد .
 
ورود ۷ خودروی پیشرفته دنیا به ایستگاه آتشنشانی شركت بهره برداري نفت وگاز گچساران


گفتنی است این خودروها با تكنولوژي جديد و به روز سيستم هاي آتش نشاني روز دنيا مجهز شده ،بطوري كه دارای مانيتور برقي ، ريل هوز برقي و مخازن فوم و آب با ظرفيت ۱۰  هزار ليتر مي باشد .

اين خودروها قادر خواهند بود درحركت عمليات اطفاء حريق را انجام دهند و سيستم هاي فوم خودرو به صورت تزريقي ، مكشي و جوار پمپي خواهد بود .

شاسي این خودروها از برند اسكانياي P۴۱۰ است كه جديدترين خودرو در حال حاضر در بازار خواهد بود.

گفتنی است این آیین با حضور مديرعامل ،معاون HSE ستاد، مديران ، رؤساي ادارات و جمعي از كاركنان شركت بهره برداري نفت وگاز گچساران در اداره ايمني و بهداشت ومحيط زيست HSE برگزار گرديد .

شرکت نفت گچساران دارای ۱۰ واحد بهره برداری، ۱۰ واحد تقویت و تزریق فشار گاز، سه پالایشگاه گاز و گاز مایع، پنج واحد نمک زدایی و بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ کیلومتر خط لوله انتقال نفت است.

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در گستره چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و بوشهر از یک سو و قرار گرفتن تلمبه خانه عظیم گوره و منیفولد بزرگ نفت خام صادراتی ایران در حوزه عملیاتی این شرکت از سوی دیگر، گچساران را به یکی از مناطق پنج‌گانه مهم تولید و قطب صادرات نفت خام ایران تبدیل کرده است.

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های تابعه مناطق نفت خیز جنوب است.

میدان نفتی گچساران دومین میدان بزرگ نفتی ایران است، که در محدوده شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد و در فاصله ۲۲۰ کیلومتری از جنوب شرقی اهواز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار