کد خبر: ۶۲۵۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸ 02 July 2018
 معاون سیاسی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تنش آبی جدی ترین اولویت و مسئله امروز استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمدکاظم نظری بعدازظهر دوشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بهمئی افزود: در این راستا باید نیازها اولویت بندی شده و راهکارهای لازم اندیشیده شود.

وی همچنین با بیان اینکه امکانات و فضاهای موجود باید در اختیار جوانان قرار بگیرد، تصریح کرد: گردش نخبگان و حمایت از نخبگان در سطوح مدیریتی ضروری است.

نظری بحث اشتغال جوانان، ازدواج، مسکن، آموزش، ورزش و تفریح را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: همه مسئولین در هر سمت و جایگاهی که هستند باید از امکانات موجود به بهترین نحو ممکن برای توسعه استفاده کنند.

وی انقلاب اسلامی را میراث گران بهای حضرت امام راحل عنوان کرد که با جهان بینی توحیدی و درهم شکستن سیطره ی استکبار ایجاد شده است.

نظری افزود: ترامپ به صورت علنی وابسته به رژیم صهیونیستی است و به قوانین بین المللی و تعهدات کشور خود به خصوص در توافق برجام پایبند نیست.

وی بیان داشت: امروز فقط چند کشور محدودِ و روسیاه برای جمهوری اسلامی مانع تراشی می کنند و آن اجماع جهانی که قبل از برجام بر علیه ملت ما بود اکنون و با برجام شکسته شده است و این از نتایج سیاست تنش زدایی دولت تدبیر و امید است.

نظری تاکید کرد: امروز شرایط به گونه ای است که همه مدیران باید در خدمت به مردم تلاش خود را چندین برابر کنند.
برچسب ها: تنش آبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار