کد خبر: ۶۲۶۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ 03 July 2018
مسئولان شرکت توزیع نیروی برق از رشد 6 درصدی مصرف برق در این استان خبر داده اند و این افزایش مصرف را برای ماه های آینده نگران کننده دانستند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد پیمان پور معرفت روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اعتبار این طرح ها 20 میلیارد ریال است.
وی شناسایی و تشویق مشترکان برتر و ادامه اجرای طرح بهسامان در مدارس مقطع ابتدایی و راهنمایی را از جمله این طرح ها ذکر کرد.
پورمعرفت‌ ادامه داد: جلب همکاری مشترکان اداری و دیماندی غیرصنعتی در برنامه های کاهش پیک، جلب همکاری جایگاه های سی ان جی در ساعت های اوج بار روزانه و سرویس کولرهای آبی و گازی در مناطق گرمسیری و نصب سایه بان بر روی آن ها برای 10 ساختمان از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای مدیریت مصرف برق در این استان است.
وی گفت: دارندگان تعرفه های کشاورزی و صنعتی در این استان در صورتی که در دوران پیک بار مصرف برق نداشته باشند از 20 ساعت برق رایگان بهره مند می شوند.
در استان بیش از 140هزار مشترک برق وجود دارد.
بیشترین مشترکین برق در این استان با تعداد 102 هزار و 178 مشترک مربوط به شهرستان بویراحمد و کمترین مشترکین را باتعداد شش هزار و 949 اشتراک مربوط به شهرستان لنده است.
بیش از 198 هزار اشتراک برق در کهگیلویه و بویراحمد را مشترکین خانگی تشکیل می‌دهند که حدود 84 درصد از مجموع مشترکین برق در این استان است.
تعداد مشترکین تجاری یا سایر مصارف برق در کهگیلویه و بویراحمد 20 هزار و 400 اشتراک با حدود 10 درصد مجموع مشترکین استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار