دستیار ویژه استاندار خوزستان گفت: در زمان حاضر در ۱۰ جبهه کاری با ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات مختلف کار تکمیل طرح آبرسانی غدیر۲ به شهرهای آبادان و خرمشهر در حال انجام و پیگیری است.
کد خبر: ۶۲۶۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵ 03 July 2018

پیمان کاظمی نژاد ضمن اشاره به اینکه تمام تلاشمان آن است که کار تکمیل طرح تا ۱۵ تیرماه جاری به اتمام برسد، افزود: در محل اصلی عبور لوله از سوسنگرد با کوهی از موانع و تاسیسات اعم از برق، گاز، آب، فشار قوی فاضلاب، لوله قدیمی فاضلاب و فیبر نوری پیش بینی نشده مواجهیم که اگر دچار حادثه شوند می تواند زمان اتمام کار را به تعویق بیندازد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه کار بسیار خوبی که انجام شد آنکه اکیپ ها را برنامه ریزی کردیم و اکنون در بیش از ۱۰ جبهه کاری با بیش از ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات کار دنبال می شود، در این پروژه دو هزار نیرو به طور مستقیم و غیر مستقیم درگیر کارند، در تهران نیروهای زیادی داریم که بایستی با حضور در کارخانه ها، مصالح مورد نیاز را تامین و به اینجا ارسال کنند.

دستیار ویژه استاندار خوزستان در امور عمرانی با بیان اینکه مجری طرح آبرسانی غدیر۲، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء است، تصریح کرد: طبق تعهد استاندار هر روز در اینجا حضور داشته و با بررسی روند کارها و تشکیل جلسات مستمر در جهت تسهیل امور در تلاشیم تا طبق اعلام قبلی ۱۵ تیرماه کار به اتمام برسد.

کاظمی نژاد گفت: تنها ۲۵۰ متر دیگر از لوله گذاری طرح باقی مانده و بیشتر کار میکس و وصل کردن است؛ ضمن آنکه بخش عمده ای از شیرآلات نیز نصب شده است. اگر مشکل خاصی پیش نیاید همین پانزدهم یعنی سه روز آینده آب شیرین به آبادان و خرمشهر می رسد.

وی افزود: به اتمام این پروژه ۱۵۰ هزار مترمکعب آب به طور شبانه روز برای آبادان و ۱۰۰ هزار متر مکعب آب نیز به طور شبانه روز برای خرمشهر از رودخانه کرخه تامین و از طریق خط آبرسانی غدیر۲ به این دو شهر انتقال می یابد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار