فرماندار کهگیلویه مطرح کرد؛
فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های این شهرستان است.
کد خبر: ۶۲۷۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۱ 06 July 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، فرماندار شهرستان کهگیلویه شامگاه پنجشنبه از محل برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی در پارک شهید دستغیب شهر دهدشت بازدید کرد.

علی پوزش در این بازدید با بیان اینکه نمایشگاه ملی صنایع دستی فرصت مناسبی برای معرفی پتانسیل‌‌های شهرستان کهگیلویه و استان است، اظهار کرد: این شهرستان ظرفیت‌های خوبی در زمینه تولیدات صنایع دستی دارد.

وی با تقدیر از عملکرد مدیریت میراث فرهنگی شهرستان کهگیلویه، ابراز داشت: در این رویداد ملی با نمایش توانمندی‌های شهرستان می‌توانیم سرمایه‌گذاران را در حوزه‌های مختلف جذب کنیم.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه استان ظرفیت بالایی در زمینه دست‌بافته‌های عشایری دارد، عنوان کرد: برخی از صنایع دستی این استان از جمله گلیم، جاجیم و سیاه‌چادربافی قابلیت خوبی برای صادرات دارند.

پوزش از مسیولان شهرستان کهگیلویه درخواست نمود نهایت همکاری را با میراث فرهنگی شهرستان در زمینه برگزاری این نمایشگاه داشته باشند.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
آخه چرا یکی نیست به این آقای فرماندار حالی کنه چطوری باید دستاوردهای شهرستان معرفی بشه با کدوم حمایت دولت .. طرف اومده هر غرفه ای رو یک میلیون تومان اجاره داده و با چرب زبونی شما رو خام ... کرده بعدش میگه معرفی دستاورد .. بابا مردم با کدوم پول خرید کنند . چرا دست از سر مردم بر نمیدارید ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار