امام جمعه کبگیان
امام جمعه کبگیان درباره مواضع انقلابی ریاست محترم جمهور علیه آمریکا گفت : مدتها بود منتظر چنین حرکت شجاع و غیرتمند با عرق انقلابی رئیس جمهور علیه آمریکا بودیم .
کد خبر: ۶۲۷۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶ 06 July 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب حجت الاسلام والمسلمین دکترعلی وحدانی فر درخطبه های نماز عبادی سیاسی ۱۵ تیر ۱۳۹۷ کبگیان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به خطبه ۱۹۸ نهج البلاغه گفت : در قلوب بیماری که حرص و طمع ورزی جولانگاه شیطان است تقوا علاج این قلب دردمند است زیرا وقتی قلب در محضر خدا نباشد شیطان با جلوگیری از تقوا جایگاه خود رامستحکم تر می کند.
دکتر علی وحدانی فر با اشاره به سفر قبرخطاب به حاضرین گفت: تحلیلهای متعدد از وسعت و تنگی و سوالات متفاوت در قبر تحلیلهائی است که ذهن انسان را متوجه اولین خانه بعد از ترک دنیا می کند.
وی گفت : این جای برزخی ما که خود را خانه فقر و تهیدستی میداند ، از انسان عمل به شهادتین و رسالت پیغمبر بعنوان توشه راه و نور در قبر به عنوان نمازشب میخواهد که باید با عمل به این دو مراقب خواسته این خانه فقیر باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین وحدانی فر ، با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور خطاب به نمازگزاران گفت: تلاش بی رویه دشمن در ابعاد مختلف سیاسی اقتصادی و نظامی برای جلوگیری از پیشرفتهای ملت ایران است که چندسال پیش به بهانه برجام بعد براحتی از آن خارج شد والان هم ،به بهانه مطالبات به حق مردم میخواهد این را به یک مسئله ملی تبدیل کند.
این خطیب جمعه تصریح کرد: دشمن ، با افزایش تحاریم در ابعاد مختلف ،  با هدف خسته کردن مردم با فشارهای اقتصادی ، و تبدیل کردن توانائیهای نظامی کشور که از مؤلفه های عدالتخواهی و ظلم ستیزی ماست به تهدید منطقه برای ایجاد فشار روانی میخواهد با انحراف در مطالبات بحق مردم بین ملت و نظام شکاف ایجاد کند.
امام جمعه کبگیان افزود : مردم و مسئولان با ائتلاف و تعامل و صبر در مشکلات و اعتماد به قدرت نیروی داخلی میتوانند مانند ۴۰ سال گذشته به پرونده قطور شکست های متعدد دشمن بیفزایند.
خطیب جمعه کبگیان  خطاب به عده ای که گفته بودند چرا در توصیف قدرت جمهوری اسلامی ایران مبالغه می کنید گفت : وقتی یکی از شکاک و بی رحم ترین قدرتهای دنیا در این ۴۰ سال نتوانست علیه نظام کاری پیش ببرد مردم با ایستادگی در مقابل زیاده خواهی و دولت با پرهیز از اشرافی گری و غربزدگی میتوانند دشمن را از پای درآورند.
دکتر وحدانی فر افزود : سرعت و صحت و دقت در تصمیمات ، مقابله بافشارهای روانی دشمن ، همدلی مسئولان بامردم در مقابله با حقوقهای نجومی ، در سایه تعامل صادقانه مسئولان با ملت در پیشبرد یا عدم موفقیت اجرای طرحهای ملی ، و امید آفرینی و مقابله با یأس با تحول مدیریتی ، اعتماد به جوانان و نیروی تحصیل کرده داخلی عامل موفقیت ما و شکست دشمن است.
این خطیب جمعه خطاب به دلواپسان غربزده که راه برون رفت از مشکلات را اعتماد به کدخدا (امریکا) و بالاتر از نیروی کار داخلی می دانند گفت : افتتاح فاز دوم دومین میدان بزرگ میعانات گاز و نفت خاورمیانه با ظرفیت ۳۶ هزار بشکه در روز با هدف تولید بنزین وگازوئیل و گازهای مایع (پروازجت) در ۲۵ کیلومتری غرب بندرعباس ، به دست قدرتمند سبزپوشان سروقامت سپاه اسلام در قرارگاه خاتم دستاورد اعتماد به جوانان و نیروی قدرتمندکار داخلی است که بارهای بار مقام معظم رهبری برآن تاکید داشت.
حجت الاسلام و المسلمین علی وحدانی فر با اشاره به نشست دولت فرانسه در به رسمیت شناختن گروه منافقین و مجاهدین خلق خطاب به دولتمردان جمهوری اسلامی گفت : دولتی که در برجام خود را مدافع ایران و در به رسمیت شناختن منافقین که ۱۷ هزار تن از مردم ما را کشتند دو سویه عمل می کند عزیزان ما در راس دولت باید مراقب اعتماد به آنان در مسئله برجام باشند.
وی خطاب به نتانیاهو که در ویدئو کنفرانسهای خود قول به قدرت رساندن خانم رجوی در مسند کشور ایران را داده بود گفت : نخست وزیر رژیم رو به زوال اسرائیل اگر میتواند شورشهای بیت المقدس را سرکوب کند زیرا ترس از شمارش معکوس نابودیش توسط جمهوری اسلامی ایرانی او را به پرت پلاهای عجیب مبتلا کرده است.
امام جمعه کبگیان درباره مواضع انقلابی ریاست محترم جمهور علیه آمریکا گفت : مدتها بود منتظر چنین حرکت شجاع و غیرتمند با عرق انقلابی رئیس جمهور علیه آمریکا بودیم که با نطق دقیق و موضع انقلابی خود به امریکا و شیوخ ترسوی خلیج فارس اعلام کرد اگر نفت ایران به خریده نشود هیچ نفتی در حوزه خلیج فارس به فروش نخواهد رسید و جمهوری اسلامی با مالکیت تنگه هرمز میگوید ترانزیت نفت باشد یا نباشد؟
گزارش و عکس: رسام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار