کد خبر: ۶۲۷۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ 07 July 2018
نفت و گاز گچساران که سال هاست با رویای حضور در لیگ آزادگان پا به مسابقات لیگ دو می گذارد، در آستانه انتخابی عجیب قرار گرفت.

به گزارش «دی اسپورت»؛ نیمکت نفت و گاز گچساران که فصل گذشته با فرازمند، سرمربی بومی خود تنها در گام آخر کم آورد و با شکست در ضربات پنالتی برابر استقلال جنوب از صعود به لیگ آزادگان بازماند، در آستانه تصمیمی عجیب و غیر کارشناسی قرار دارد.

طبق شنیده های خبرنگار دی اسپورت از گچساران، پس از اعلام نام مربیانی چون موسوی و هرمزی برای تصدی پست سرمربیگری نفت و گاز، مدیران این باشگاه با تصمیمی عجیب که بدون شک حواشی را از روی سکوها برای آنها در پی خواهد داشت، طی چند روز آینده علی نیکبخت، سرمربی ناموفق شهرداری بندرعباس را که با وجود صرف هزینه های گزاف نتوانسته بود تیمش را به لیگ یک برساند و حتی در دور دوم لیگ دو از کسب تنها یک امتیاز هم عاجز بود به عنوان سرمربی جدیدشان معرفی خواهند کرد.

تمام اینها در حالی است که گچسارانی ها فصل گذشته علیرغم کسب نتایج تحسین برانگیز با فرازمند، سرمربی بومی خود، تنها به دلیل شکست در ضربات پنالتی مقابل استقلال جنوب از صعود به لیگ آزادگان و تحقق رویای هواداران شان بازمانده بودند.

حال سوالی که مطرح می شود این است که مدیران این باشگاه با چه متر و معیاری روی چنین مربی به اجماع نظر رسیده و می‌خواهند مربی که طی چند سال اخیر نه تنها موفقیت چشمگیری نداشته بلکه هزینه هایی در حد تیم های لیگ یکی را هم روی دست باشگاه های تحت قراردادش گذاشته را به عنوان نفر اول نیمکت تیم خود معرفی کنند؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار