در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد:
بوذرجمهری : این بانک با بنیاد مسکن و مردم در جهت پرداخت تسهیلات در سال ۹۶ همکاری مناسبی نداشت . به گونه ای که بانک صادرات ۳۳ فقره وام را پرداخت نکرده است و اعتبار این تسهیلات برگشت خورده است  .
کد خبر: ۶۲۷۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ 07 July 2018
مدیر بنیاد مسکن بهمئی گفت : بناد مسکن در سال۹۶ توانست با بیشترین جذب اعتبار کارهای عمرانی خوبی در شهرستان بهمیی انجام دهد و  توسعه و عمران و آبادانی را دوچندان کند .

بوذرجمهری مدیر بنیاد مسکن شهرستان بهمئی به خبرنگار تابناک گفت:دررسال ۹۶از اعتبارات بازسازی و حوادث ۱۲۳وام به بانک صادرات واگذار شده است که بخش قابل توجهی از این اعتبار جذب شد و مسکن های این عزیزان در حال احداث می باشد .

وی گفت :در سال ۹۷همه روستاهای بالای ۲۰خانوار تهیه طرح هادی شده است و با این طرح هادی بسیاری از مشکلات روستاییان برطرف می شود .

بوذرجمهری در ادامه افزود :  ۱۵۰۰واحد مسکن تسهیلات دادیم که این یک اتفاق بسیار خوب دررسطح شهرستان بوده است که توانست بخش عظیمی از مردم این شهرستان مشکلات آنها در حوزه مسکن مرتفع گردد.
عدم همکاری بانک صادرات باعث برگشت خوردن اعتبار تسهیلات در بهمئی شده است

وی گفت :در سال ۹۵ توانستیم ۹۰هزار متر مربع آسفالت کنیم که در سطح شهرستان تنها اداره ای هستیم که اعتبارات عمرانی به مبلغ دوملیارد و هشتصد میلیون تومان را جذب کردیم که جز ادارات موفق در جذب اعتبار سالانه بودیم و در حال حاظر ۱۵روستا پیشرفت فیزیکی خوبی دارند.

این مسئول در ادامه از بانک مسکن و بانک ملی برای جذب تسهیلات و پرداخت اعتبارات تقدیر و تشکر کرد و افزود: این دو بانک توانستند بخشی از توسعه شهرستان را با پرداخت اعتبارات رونق دهند .

وی با ابراز گلایه از عدم همکاری بانک صادرات گفت : این بانک با بنیاد مسکن و مردم در جهت پرداخت تسهیلات در سال ۹۶ همکاری مناسبی نداشت . به گونه ای که بانک صادرات ۳۳ فقره وام را پرداخت نکرده است و اعتبار این تسهیلات برگشت خورده است ضمن اینکه نارضایتی مردم از رئیس حوزه بانک صادرات به خاطر اینکه پروندهای تسهیلات را به  تاخیر می اندازد و مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده است از دیگر عدم همکاری های این بانک است  .
مدیر بنیادمسکن بهمئی در پایان گفت : نبود اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان بهمیی این اداره و مردم را با مشکلات فراوانی روبرو کرده است و از فرماندار محترم و دلسوز خواهشمندیم که پیگیری این مشکل اساسی مردم را در دستور کار خود قرار دهند .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
جتاب بوذرجمهری خودتو جلوی مردم با صدافت بهمیی عزیز نکن مردم خوب هر کس را میشناسن در ضمن وقتی چیزی سرت نمیشه و تخصصت نیست الکی قضاوت بی جا نکن
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
جناب آقای بوذر جمهری همه چیز شعار نیست عمل شما باید نشان دهد که چقد وام دادی چطور تا ما میاییم میگی اعتبار نیست الان هم چهار سال که تشکیل پرونده برای وام دادیم پس بگو در دادن وام هم از بند پ استفاده میکنی مردم بهمئی خوب میشناسن کم کاری خودت را بحساب بانک صادرات نیانداز
امیر حسینی بانک صادرات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
با سلام خدمت اقای بوذر جمهری
خدمت مردم عزیز بهمیی عرض می کنم با اینکه بانک صادرات در زمینه مسکن بانک تخصصی نمی باشد ولی تا کنون حجم زیادی از وامهای مسکن روستای و شهری در شهرستان بهمیی رو تقبل کرده و تاکنون تا جایی که امکان داشته سعی در پرداخت سریع وامها بوده هرچند که ممکن است درزمانهایی با توجه به مشکلات بانکی نتونستیم جوابگوی خیل عظیم متقاضیان باشیم. و در خصوص 123 متقاضی که ذکر شده بغیر از چند پرونده انگشت شمار که متقاضیان مراجعه نکردن بقیه همه پرداخت شده ویا در حال پراخت است. ضمناریس حوزه بانک صادرات از نیروهای دلسوز مردم می باشد که تا کنون هیچ کوتاهی در زمینه وامهای مسکن نداشته است.
آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
بانک صادرات حیاط خلوت عده ای خاص است
کاش میگفتید خودتان افراد را معرفی کنید و خودتان هم تسهیلات را بپردازید آنوقت بانک صادارت بجای ۱۵۰ فقره وام ۱۵۰۰ تا هم پرداخت میکرد
مشکل از انجایی شروع شد که افراد از قبل معلوم بودند وجایی برای لابی نبود بهرصورت هرکس دراین آشفته بازار سهمی میخواهد خب ازاین ۱۵۰ وام ۲۰ تاشو میدای به رئیس بانک مشکل حل بود
این را عرض کردیم که بعدا بدانید روش کار چیست
در ضمن یه چهار پنج سال هم مردم باید بدوند دنبال آزادی اقساط به نسبت پیشرفت فیزیکی کار که سهم مشارکت مدنی بانک افزایش پیدا کند حالا اینکه شما توقع دارید کارها باید زودتر انجام شود وتسهیلات برگشت نخورد باید یکم سر کیسه را شل کنید زندگی خرج دارد بخصوص زندگی مدیران که چشم وهم چشمی غارت دارند
اگر دیر بجنبند رئیس بانک دیگری بیشتر می اندوزد
شما در چه حالی هستی جناب بوذر؟؟
احوالتون چطور هست ؟؟
ماکه تا این مطلب را نزدید ابدا نمیدونستیم از اساس تسهیلاتی این شکلی هم هست نمیشد یه فراخوان بزنید همه خبر داشته باشند یا شما نیز مثل بانکها ریگی تو جورابتون بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار