کد خبر: ۶۲۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱ 08 July 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است که در این بسته خبری به طور معمول روزانه خبری از غلام رضا تاجگردون منتشر می شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم، به انعکاس اقدامات، فعالیت ها، مواضع و دیدگاه های خود در شبکه های اجتماعی می پردازند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، در جدیدترین پست های اینستاگرام تصاویری از حضورش در آیین اختتامیه اولین جشواره ملی مطبوعات و همایش مبارزه موادمخدر و همایش مبارزه موادمخدر به اشتراک گذاشت.

 

 

 

 

غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت و رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، در توضیح تصویر زیر نوشت: روستای انبارگاه لیشتر آب نداشت. دو هفته پیش رییس محترم ابفای روستایی شهرستان قول داد ظرف دو هفته آب شرب روستا را وصل کنند.امروز سرزده رفتم و خوشبختانه آب وصل شده بود و مردم شکرگذار.

 

 

 

وی در ادامه تصویری از برنامه مسابقه دو تیم پیش کسوت گچساران و ماهشهر منتشر کرد.

 

 

 

فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس، از همایش گرامیداشت روز دهیار نوشت.

نماینده مردم اندیمشک در آیین گرامی داشت روز دهیار در سالن کوثر فرمانداری اندیمشک اظهار کرد: وحدت عامل پیشرفت و رضایت مندی مردم و ایجاد یک مسیر صحیح خدمت رسانی است.

امروز آگاهی و همراهی و پیگیری امام جمعه اندیمشک و فرماندار شهرستان در توسعه شهرستان و تامین نیازهای شهروندان، به فصلی نو برای خدمت به مردم و حرکت در مسیر وحدت و عمران اندیمشک تبدیل شده است و این حرکت با شتاب و برنامه ریزی در حال حرکت است.

ما باید بدانیم هر منطقه و محله ای دارای ظرفیت و استعداد خاص خود است، ما باید برای توسعه اندیمشک و خوزستان و ایران اسلامی به همین ظرفیت ها توجه کنیم، بدانیم هر منطقه با توجه به ظرفیت های خود امکان توسعه و حرکت در مسیر آبادانی دارد! برای توسعه هر شهر و منطقه باید به هر منطقه و شهر نگاهی متفاوت و همراه با برنامه ریزی و مجاهدت داشت.

امروز این نگاه برای توسعه اندیمشک مطابق همین ایده و تفکر برنامه ریزی و تلاش شده است و نگاه ما برای توسعه مناطق روستایی شهرستان، مبتنی بر همین ظرفیت ها باشد، ما باید بدانیم در این عرصه نه تنها در زمینه عمرانی باید در عرصه فرهنگی و اشتغال فعال باشیم و برنامه ریزی کنیم چرا که خدمات این حوزه و توجه به ظرفیت ها خود، عامل ایجاد اشتغال و توسعه پایدار و همه جانبه است.

در حوزه عمران مناطق روستایی باید علاوه بر این مباحث همه اقشار اجتماعی یک صدا و همراه هم باشند و با تلاش و برنامه ریزی بیش از گذشته در جهت توسعه پایدار مناطق شهری و روستایی تلاش و برنامه ریزی کرد.

 

 

 

علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، در اینستاگرام خود عنوان کرد:

مدیریت منابع در بخش درمان ضروری است. 

 

 

 

وی همچنین گزیده‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره حاج احمد متوسلیان منتشر کرد.

خداوند متعال حاج احمد متوسلیان را هم مشمول لطف و برکات خودش قرار دهد و خبر خوشى از ایشان به همه‌مان برسد. ایشان عنصر بسیار بااخلاص و فانى در راه خدا بود. من به مریوان که رفتم، ایشان فرمانده بود. ولى مثل یک سپاهى و یک فرد عادى، دوندگى مى‌کرد. هیچ منش فرماندهى به خودش نمى‌گرفت. بسیار بااخلاص و مؤمن بود. وقتى قرار شده بود به این مأموریت اخیر برود - که دیگر بعد از آن، خبرى از ایشان نداریم - آن قدر خوشحال بود که به اصطلاح در پوست نمى‌گنجید. این را من در حاج احمد متوسلیان دیدم. ۷۸/۱۰/۱۱
‌‌
 ما منتظریم آقاى حاج احمد متوسلیان بیاید. نگویید شهید؛ ما از شهادتش خبر نداریم. خداوند فرزند شما را - هرجا که هست و در هر حالى که هست - مشمول لطف و فضل خود قرار دهد. ما آرزو مى‌کنیم خداوند این جوان مؤمن و صالح را برگرداند. آقاى حاج احمد متوسلیان با همین آقاى حاج همت هم دوست و رفیق و همکار بودند. خداوند همه شان را مشمول لطف خودش قرار دهد. ۷۵/۹/۲۵
‌‌
 همین سردار عالی‌مقام، جاوید نشان، آقای حاج احمد متوسلیان که من از نزدیک این مرد برجسته را میشناختم و کار او، روحیه‌ی او و تلاش او را دیده‌ام و او یکی از برجستگان دفاع مقدس بود به نظر من بخصوص شما جوان‌های عزیز، شرح حال این برجستگان را که خیلی درس‌ها به ما می‌آموزد، بخوانید؛ خصوصاً در آن بخشی که مربوط به عملیات این سردار عزیز هست؛ چه در غرب، چه در فتح المبین، چه در بیت المقدس.


‌‌

 

 

 امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در همایش بزرگداشت روز اصناف که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد با اشاره به توطئه های غرب برای ایجاد نارضایتی اجتماعی و اقتصادی در کشور گفت : امروز در شرایط خاصی قرار گرفته ایم و دشمنان نظام تمامی توان خودشان را برای ضربه زدن به کشور به کار بسته اند و در این مبارزه بخش های اقتصادی دولت از یک سو و اصناف از یک سو در خط مقدم این مبارزه قرار گرفته اند.
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی اشتباه و تضییع حقوق مردم در شرایط کنونی را نا بخشودنی عنوان کرد و گفت: دستگاه های نظارتی با کمک اصناف باید گلوگاه های خرابکاری و سودجویی هایی که نظام اقتصادی کشور را تهدید میکند ببندد.
امیر خجسته با تبریک روز اصناف افزود: بدون شک نقش بی بدیل اصناف بر کسی پوشیده نیست، این تشکل مردمی در همه ادوار نقش موثر و تأثیرگذاری داشته و دارد، اصناف به عنوان بزرگ‌ترین بخش اقتصادی شهر فعالیت می‌کند و با یک برنامه ریزی اصولی و مدون، از پتانسیل عظیم آن می‌توان برای بهبود فضای کسب و کار و اشتغال شهرها استفاده بهینه نمود.

 

 

 

محمود صادقی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، در توضیح تصویر زیر نوشت:

سؤال ۲۰ نفر از نمایندگان از وزیر اطلاعات و وزیر کشور؛ ایجاد محدودیت در مسافرت مولوی عبدالحمید، روحانی خدوم و شریف امام جمعه زاهدان نقض آشکار قانون اساسی است؛
در شرایطی که کشور برای مقابله با تهدیدات بیگانگان و رییس جمهور هنجارستیز آمریکا نیاز به تقویت همبستگی ملی دارد، اینگونه اقدامات برخلاف تصور تصمیم گیران، با امنیت ملی کشور تعارض دارد
اصل نوزدهم قانون اساسی: « ‎‎‎‎‎مردم‏ ایران‏ از هر قوم‏ و قبیله‏ که‏ باشند از حقوق‏ مساوی‏
برخوردارند و رنگ‏، نژاد، زبان‏ و مانند اینها سبب‏ امتیاز نخواهد بود»
اصل دوازدهم قانون اساسی: «مذاهب دیگر اسلامی اعم از حنفی، شافعی، مالکی، حنبلی و زیدی دارای احترام کامل هستند»

 

 

 

پروانه مافی نماینده مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس، تصویری از بازدیدش از سد و نیروگاه لتیان منتشر کرد.

 

 

 

وی در پستی دیگر از بازدیدش از منطقه‌ی حفاظت شده‌ی مراتع لار و آب باریک سیاه چادر خبر داد.

 

 

 

علی اسدی نماینده مردم شهرستان شهربابک در مجلس شورای اسلامی، در صفحه شخصی خود عنوان کرد: استان کرمان با حمایت های انجام شده از سوی شرکت ملی مس در عرصه ورزش خوب ظاهر شده و نیاز است تا ایرادات و نقاط ضعف موجود را با اتحاد و همبستگی در استان برطرف نماییم. وی افزود: نگاه مس دراستان بایستی به همه شهرها یکسان باشد و سهم شهرستانهایی که در حوزه مس هستند، ویژه دیده وعدالت لازم برقرار شود و با هماهنگی و همدلی مسئولان ورزش شهرستان ها با استفاده از این فرصت ایجاد شده در حوزه ی مالی، شاهد موفقیت های بیشتر باشیم. اسدی ضمن تشکر از حمایت های ارزشمند حجت الاسلام توحیدی مشاور مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران یادآور شد: حضور مشاوری فعال و خلاق می تواند عامل موثری در رونق و پیشرفت ورزش در سطح استان به ویژه شهرستان هایی که دارای سهمی در مس هستند، شود. در پایان نماینده شهربابک ضمن تشکر از دست اندرکاران شرکت مس و با آرزوی موفقیت و تبریک به دکترعلی قرایی مدیر عامل جدید باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان گفت : امیدواریم نتایج این تغییر و تحول به نفع استان اتفاق باشد و ما شاهد روزهای خوبی در ورزش به خصوص فوتبال استان باشیم.

 

 

 

وی همچنین تصاویری از نشست اش با  اعضای خانه مطبوعات استان کرمان و نشست هم اندیشی مجمع نمایندگان استان کرمان با اعضای کمیسیون برنامه ریزی،هماهنگی ونظارت بر مبارزه با قاچاق کالاوارز استان منتشر کرد.

 

 

 

 

 

همایون هاشمی نماینده مردم شریف میاندوآب شاهین دژ و تکاب و محمد دامادی نماینده ساری و میاندوآب با انتشار پست هایی روز قلم را گرامی داشتند.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار