گردهمایی مدیران مقطع ابتدایی شهرستان بویراحمد
همزمان با اجرای اقدامات پروژه مهر ، نشست هماهنگی مدیران مدارس مستقل مقطع ابتدایی ، مدیران مجتمع های آموزشی و راهبران آموزشی با حضور مدیر آموزش و پرورش و معاونت آموزش ابتدایی شهرستان بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ 08 July 2018
همزمان با اجرای اقدامات پروژه مهر ، نشست هماهنگی مدیران مدارس مستقل مقطع ابتدایی ، مدیران مجتمع های آموزشی و راهبران آموزشی با حضور مدیر آموزش و پرورش و معاونت آموزش ابتدایی شهرستان بویراحمد برگزار شد.
 
گردهمایی بزرگ مدیران مقطع ابتدایی شهرستان بویراحمد
 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت :  دستورات قران کریم باید سرلوحه همه برنامه های آموزش و پرورش باشد و توجه به این دستورات در تهیه سند بنیادین آموزش و پرورش به منظور رسیدن به حیات طیبه دیده شده است.
علی حسن زاده افزود : آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به جهت ویژگی های خاصی که دارد ، چه از نظر جمعیت و چه از نظر امکانات ، ضروری است هم برنامه ریزان و هم مدیران به عنوان مجریان برنامه ها ، همت و تلاش های ویژه ای داشته باشند.
 
گردهمایی بزرگ مدیران مقطع ابتدایی شهرستان بویراحمد
 
در ادامه این نشست معاون آموزش ابتدایی که اولین جلسه خود با مدیران مقطع ابتدایی پس از انتصاب را مدیریت می کرد ، گفت : لازم است مدیران مدارس ابتدایی نسبت به رعایت دستورالعمل ها دقت ویژه ای داشته باشند و با رعایت این دستور العمل های ابلاغی از مدیریت و هماهنگی در فضایی شاداب با مجموعه اداری غافل نباشند.
 آناهیتا مرادیان افزود : در راستای اجرای پروژه مهر موضوع آماده سازی محیط آموزشی ،شرایط برای ورود به سال تحصیلی جدید در دستور کار قرار دارد و لازم است در جهت تحقق اهداف آموزشی در سال جدید همه ما به سهم خود تلاش نماییم.
کارشناس مسئول ارزیابی و عملکرد مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در ادامه این نشست با اشاره به لزوم توجه به دستورالعمل های ثبت نام دانش آموزان توسط مدیران ، گفت : مدیران مدارس لازم است هنگام ثبت نام به مواردی مانند ، ثبت هر ثبت نام دانش آموزی در سامانه ویژه ثبت نام ، در نظر گرفتن محدوده جغرافیایی مدارس و محل سکونت دانش آموزان ، توجه ویژه داشته باسند.
 
گردهمایی بزرگ مدیران مقطع ابتدایی شهرستان بویراحمد
 
مسعود رودشتیان به موضوع کمک های مردمی اشاره کرد و افزود : جذب کمک های مردمی یکی از شگردهای مدیریتی است و در این خصوص مدیران آزاد هستند که در این زمینه تلاش نمایند اما این به معنی اجباری بودن کمک های مردمی نیست و نباید در جذب انان از طرف اولیاء اعتراضی باشد.
رودشتیان گفت : در هنگام ثبت نام از دریافت وجه خودداری گردد به ویژه به صورت دستی ضمن اینکه در پایان سال و یا در پس از پایان امتحانات ، برای دریافت شهریه به صدور یا عدم صدور کارنامه متوصل نشوید.
وی گفت : همه ی مدیران موظف هستند بستر بازگشایی مدارس تحت عنوان پروژه مهر را به بهترین شکل فراهم نمایند.
این کارشناس مسئول در پایان به موضوع کلاس های فوق برنامه هم اشاره کرد و گفت : کلاس های فوق برنامه صرفا بر اساس برنامه سالانه می باشد و مدیران نگذارند که همکاران فرهنگی به روش های مختلف کلاس های تقویتی برگزار کنند ضمن اینکه باید از ورود جزوه و کتاب های کمک درسی به مدارس خودداری شود.
 
گردهمایی بزرگ مدیران مقطع ابتدایی شهرستان بویراحمد
 
کارشناس مسئول فناوری و آمار آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد هم در این نشست گفت : جهت شفاف سازی و آمارگیری بهتر برای برنامه ریزی ، لازم است مدیران در تکمیل اطلاعات دانش آموزان دقت بیشتری داشته باشند.
مجتبی بهمن پور افزود : در سال تحصیلی 97/98 تبت نام میان پایه ای مقطع ابتدایی و متوسطه اول به صورت اتوماتیک انجام می گیرد و مدیران فقط اقدام به ثبت نام دانش آموزان جدیدالورود و کلاس بندی آن ها نمایند.
بهمن پور گفت : در سال جدید ابلاغ های سیستمی صادر شده توسط مقاطع، در سامانه ی eblagh.medu.ir باید به تایید مدیر مدرسه رسیده تا حقوق فرد ارسال و واریز گردد.
وی تاکید کرد : اطلاعات ارسال شده مربوط به نمرات دانش آموزان به منطقه باید طبق دفتر امتحانات توسط کارشناس آموزش ابتدایی بررسی و تایید گردد.
دبیر کمیته برنامه ریزی و ساماندهی نیروی انسانی شهرستان بویراحمد گفت ک به دلیل مهاجر پذیر بودن و حاشیه نشینی شهر با افزایش آمار دانش آموزان مواجه خواهیم بود ، لذا مدیران مدارس با اولیاء دانش آموزان کمال همکاری جهت ثبت نام را داشته باشند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار