70 سبد غذایی بااعتبار 19 میلیون و 320 هزار تومان بین خانواده‌های کودکان مبتلا به سوءتغذیه در سه‌ماهه نخست سال جاری در کمیته امداد سی سخت توزیع شد.
کد خبر: ۶۲۸۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱ 08 July 2018
رئیس کمیته امداد سی سخت گزارشی از توزیع سبدهای غذایی بین کودکان مبتلا به سوءتغذیه در سال جاری ارائه داد. 
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، عبدی دانش‌آموز، رئیس کمیته امداد سی سخت گفت: کودکان زیر پنج سال مبتلابه سوءتغذیه که از نظر رشد وضعیت نامطلوبی دارند با معرفی مراکز بهداشتی و درمانی به کمیته امداد معرفی و از سبد غذایی این نهاد برخوردار می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه 70 سبد غذایی بین خانواده‌های کودکان مبتلا به سوءتغذیه در سه‌ماهه نخست سال جاری توزیع شد، افزود: اعتبار هزینه شده در این زمینه 19 میلیون و 320 هزار تومان است. 
دانش‌آموز ارزش هر سبد غذایی را 276 هزار تومان (سه‌ماهه) اعلام و بیان کرد: سبدهای غذایی این کودکان شامل برنج، ماکارونی، سویا، شکر، روغن، تخم‌مرغ و کنسرو ماهی است .
وی بابیان اینکه با ارائه سبدهای غذایی کمیته امداد سی سخت 15 کودک نیازمند مبتلا به سوءتغذیه در شش‌ماهه دوم سال گذشته بهبود یافتند، اظهار کرد:  کودکان مبتلا به سوءتغذیه هر شش ماه یک‌بار مورد پایش قرار می‌گیرند و در صورت بهبودی کامل، از این چرخه حمایتی خارج‌شده و کودکان دیگری که از سوءتغذیه رنج می‌برند با معرفی مراکز بهداشت جایگزین می‌شوند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار