در شورای ترافیک شهرستان کهگیلویه مطرح شد؛
خسروی در این خصوص عنوان کرد: به دلیل معضلات و مشکلات زیر ساختی در هر شهرستان بیش از 2 مرکز تاکسی بی سیم نمی تواند فعال باشد.
کد خبر: ۶۲۸۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵ 08 July 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، جلسه شورای ترافیک شهرستان کهگیلویه با حضور معاون فرماندار و اعضای شورای ترافیک در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شد.

این جلسه با بررسی مصوبات جلسه گذشته آغاز و در ادامه 4 موضوع جدید در دستور کار شورای ترافیک قرار گرفت.

در این جلسه مصوب شد رانندگانی که کرایه اضافی از مسافر اخذ می کنند به تاکسیرانی معرفی شده و سپس تاکسیرانی دهدشت با تکمیل فرم 124 و همچنین مشخص نمودن نوع تخلفات، راننده متخلف را جهت تصمیم و رسیدگی نهایی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی نمایند.

فرمانده پلیس راهور در این جلسه اظهار داشت: جلسات شورای ترافیک شهرستان به صورت منظم برگزار نمی شود و مصوبات نیز یا عملیاتی نمی شوند و یا به صورت ناقص و دست و پا شکسته اجرا می شوند.

شهباز پورنگ ابراز داشت: مصوبات ستاد شورای ترافیک باید به صورت کامل عملیاتی شود.

وی گفت: چنانچه در هر جلسه 3 تا 4 مصوبه به تصویب برسد و سپس عملیاتی و اجرایی شوند بازده ی آن مناسب تر از این است که مصوبات زیادی تصویب شود و هیچ یک از آنها عملیاتی و اجرایی نشوند.

پورنگ عنوان کرد: وقتی مصوبه ای تصویب می شود اداره ای که مجری مصوبه است باید به لحاظ بودجه ای نیز نسبت به اجرای مصوبه متعهد باشد.

دومین موضوعی که در ادامه دستور کار جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت تردد روزانه 40 کامیون ده تنی سنگ از معدن سمغان به محل احداث پتروشیمی دهدشت بود.

معاون فرماندار کهگیلویه در خصوص تردد کامیون ها از مسیرهای درون شهری عنوان کرد: چنانچه روزانه کامیون های سنگ معادن با تراژ بالا از مسیرهای درون شهری تردد کنند در وهله ی اول علاوه بر ایحادی مشکلاتی برای تردد خودروهای سبک و شهروندان، در واقع به آسفالت و زیر ساخت ها به مرور خسارات سنگینی وارد می شود.

معاون شهردار دهدشت نیز بیان کرد: معابر شهری برای تردد خودروهای سنگین با تراژ بالا ساخته نشده است و چنانچه تردد کامیون ها از معابر شهری صورت بگیرد به طور کلی به زیر ساختها خسارت می زند.

سید حجت تقوی ابراز داشت: پیشنهاد می کنیم که از مسیر جاده های روستایی استفاده شود. سومین موضوعی که در دستور کار شورای ترافیک شهرستان قرار گرفت افتتاح تاکسی بی سیم بانوان در شهر دهدشت بود.

خسروی در این خصوص عنوان کرد: به دلیل معضلات و مشکلات زیر ساختی در هر شهرستان بیش از 2 مرکز تاکسی بی سیم نمی تواند فعال باشد.

معاون فرماندار کهگیلویه اظهار کرد: این طرح قبلا یک بار ارایه شد اما مرکز ارتباطات استان با بیش از 2 مرکز تاکسی بی سیم و یک مرکز 133 که متعلق به شهرداری است موافقت نخواهد کرد.

وی افزود: اضافه نمودن تاکسی بی سیم 133 شهرداری در شهر دهدشت نیز منوط به گرفتن مجوز از وزارت ارتباطات است.

چهارمین و آخرین موضوعی که در دستور کار شورای ترافیک شهرستان قرار گرفت احداث جایگاه مرکز مکانیزه معاینه فنی ویژه خودروهای سبگ و سنگین در شهر دهدشت بود که با توجه به نبود جایگاه معاینه فنی در شهرستان، با احداث آن موافقت شد.

 

گزارش و عکس: سید مصطفی گنجی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار