شهردار دهدشت؛
شهردار دهدشت عنوان کرد: در سلسله اقدامات شهرداری در جهت شور و نشاط اجتماعی شهروندان و به منظور رضایت خاطر ساکنان کوی گلزار چهارمین پارک محله ای در این منطقه از شهر به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۶۲۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۹ 09 July 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، اسفندیار برخه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: چهارمین پارک محله کوی گلزار با اعتبار 100 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

شهردار دهدشت در خصوص سلسله اقدامات شهرداری در جهت شور و نشاط اجتماعی شهروندان ابراز کرد: ساکنان کوی گلزار طی  سال‌های گذشته از این نعمت بطور رضایت بخش برخوردار نبودند، به همین منظور شهرداری و شورای شهر  نسبت به  احداث پارک‌های محله در کوی گلزار با انتقادهایی مواجه  بودند.

برخه خاطر نشان کرد: طی مدت 10 ماه فعالیت شورا و شهرداری 2 پارک محله در کوی پاسداران و دیگری 605 قطعه‌ای گلزار که در ادوار گذشته شهرداری کلنگ‌زنی شده بود، در مجموع سه پارک محله ای تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این پارک‌ها تاکنون بدون هیچ گونه امکانات خدمات‌دهی رها شده بودند اما در حال حاضر جهت رفاه حال ساکنان کوی گلزار و دیگر شهروندان آماده خدمات دهی می‌باشند.

برخه عنوان کرد: کوی گلزار با دارا بودن چهار پارک محله‌ای نسبت به دیگر نقاط شهر دهدشت بیشترین سهم را در احداث پارک محله  به خود اختصاص داده است و  امیدواریم که مجموعه شهرداری و شورای شهر رضایت خاطر ساکنان کوی گلزار در این زمینه  فراهم آورده باشد.

شهردار دهدشت در پایان عنوان کرد: طی مدت 10 ماه گذشته پارک‌های محله کوی پاسدارن با اعتبار 250 میلیون ریال، پارک جنب سالن شهید باهنر با اعتبار 100 میلیون ریال و پارک 605 قطعه‌ای کوی گلزار در دهدشت به بهره‌برداری رسید. 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد پرندوار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
از زحمات شهردار محترم دهدشت جناب اقای برخه و اعضای محترم شورا در راه اندازی پارک محله ای 605 قطعه ای کوچه شهید ارجمندی از طرف ساکنان گلزار صمیمانه تقدیر و تشکر به عمل می اید. انتظار می رود که عزیزان زحمت کش نسبت به نصب سطل زباله و ایمن سازی وسایل ورزشی و مسطح کردن و فرش جایگاه وسایل ورز شی اقدام نمایند تا شاهد اشک نونهالان خود نباشیم .
با سپاس فراوان
پرندوار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار