بخشدار سرفاریاب خبر داد : دکل اینترنت جوخانه راه اندازی می شود.
کد خبر: ۶۲۸۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴ 10 July 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، بخشدار سرفاریاب در گفتگو با خبرنگار صدای جنوب گفت : پس از مکاتبات و  پیگیری های مستمر بلاخره با همکاری جناب آقای کشاورز مدیر شرکت های وب در استان ، بزودی دکل اینترنت جوخانه راه اندازی می شود.
آتش سودا افزود : هم اکنون پیمانکار پروژه تعیین شده و کار تسطیح محل احداث دکل در ارتفاعات پامله جوخانه در کنار دکل R6 در حال انجام هست و پیش بینی می شود در هفته دولت امسال از این دکل بهره برداری شود.
رییس شورای اداری بخش سرفاریاب در تکمیل سخنان خویش اظهار داشتند با افتتاح و راه اندازی این دکل مردم مناطق ییلاقی جوخانه ، پهناللی ، طسوج ، موروک ، وهری ، دلی مو ، دلی خلیفه ای ، دره آخوند ، کندال ، سادات ، دمه و رودخانه سادات از اینترنت 4G برخوردار خواهند شد و رویای این سالهای آنان تحقق پیدا خواهد کرد.
نماینده عالی دولت در بخش سرفاریاب اعتبار لازم برای راه اندازی این دکل را بالغ بر یکصد و پنجاه میلیون تومان برشمرد و از مسعولین و کارشناسان شرکت های وب ، راهداری و حمل و نقل جاده ای چرام ، مخابرات ، برق و سایر اداراتی که نقشی در این کار داشته و خواهند داشت تقدیر و تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار