تابناک گزارش می دهد؛
نتایج آزمون استانی جشنواره تلاش و خلاقیت آی مت (آموزش مفاهیم پایه ریاضی به روش بازی، شعر و قصه گویی برای کودکان 3 تا 7 سال) اعلام شد و پنج نو آموز دهدشتی شرکت کننده از پیش دبستانی "نوید بهاری" توانستند رتبه های اول این آزمون را کسب کنند و جواز حضور در مسابقات بین المللی 2018 مالزی را بدست آورند.
کد خبر: ۶۲۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ 12 July 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، به دنبال گزارشات قبلی مبنی بر حضور کودکان آی مت (I maths) دهدشت در جشنواره استانی آی مت، اکنون با خبر شدیم که پنج نوآموز پیش دبستانی "نوید بهاری" دهدشت که عبارتند از : کیارش نیکخو رتبه اول پکیج قرمز آموزشی، سارگل دوهنده و ایلیا دوهنده و امیر عباس امامی از پکیج آبی و محمد مهدی خرام از پکیج آموزشی سبز موفق به راهیابی به مسابقات 2018 مالزی شدند.

شهریار رضوی دبیر اجرایی طرح " آی مت (I maths) با تبریک این موفقیت به مردم شهرستان و کادر مدیریتی و آموزشی پیش دبستانی "نوید بهاری" اظهار داشت: کودکان دهدشتی با اینکه مسافت چند ساعته دهدشت به یاسوج را طی کردند و با محیط آزمون آشنایی قبلی نداشتند اما با روحیه ای شاد و بسیار خوب در محل آزمون حاضر شدند و در این فستیوال شرکت نمودند.

خانم دکتر بخشی زاده که مدرک دکترای کودکان استثنایی خود را در دانشگاه تهران با رتبه یک به اتمام رساندند و مادر کیارش نیکخو یکی از برگزیدگان جشنواره است عنوان کرد: موفقیت پسرم را اول لطف خداوند منان و سپس نتیجه تلاش و آموزش صحیح کادر آی مت دهدشت می دانم و به عنوان یک والد به تمام مادران توصیه میکنم به جای صرف هزینه های بدون هدف روزانه در پارکها و مکان های بازی عمومی سعی کنند با یک برنامه ریزی درست و تعیین هدف و هزینه بسیار مناسب و گذاشتن هفته ای 2 ساعت وقت، آینده روشن و شیرینی را جهت یادگیری و حضور بهتر کودکان خود در محیط مدرسه رقم بزنند.

خانم دوهنده مادر "ایلیا" و "سارگل" دو نوآموز راه یافته به مسابقات 2018 مالزی نیز حمایت خود را از این طرح اعلام نمود و از تغییرات رفتاری، روحی و آموزشی کودکان خود که جز اولین نفرات ثبت نامی "آی مت" دهدشت در سال 1394 است، اعلام رضایت نمود و در خطاب به مسئولان امر آموزش توصیه اکید کرد و بیان داشت: کاش مسئولان استانی و شهرستانی جهت معرفی هر چه بهتر طرح "آی مت" به تمامی والدین همکاری بیشتری داشته باشند.

الهام رستمی مدیر پیش دبستانی نوید بهاری اظهار داشت: موفقیت بدست آمده را به جامعه کودکان شهرستان تبریک میگویم و از همراهی خانواده های شرکت کننده در فستیوال سپاسگزاری میکنم.

الهام رستمی بیان کرد: موفقیت این 5 نوآموز را تجربه جدیدی برای جامعه "آی مت " دهدشت میدانم و امیدوارم روزی برسد که نام شهر دهدشت در جامعه آموزشی کشوری و جهانی بدرخشد.

 

آدرس دفتر مرکزی "آی مت" شهرستان کهگیلویه:

دهدشت - بلوار کمربندی - روبروی مجتمع آموزشی هدف - خیابان سادات تلفن مشاوره و ثبت نام: 09175200619

 

گزارش و عکس : سید مصطفی گنجی

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
آفرین بر ایشان. به خانواده هاشون تبریک میگم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار