خطبه های نماز جمعه لنده؛
شورای نگهبان باید با قدرت و صلابت در مقابل توطئه ها و تهمت ها و تخریب ها بایستد چرا که خاری در چشم منافقین است
کد خبر: ۶۲۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹ 13 July 2018

ه گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، امام جمعه موقت لنده در خطبه های نماز عبادیوحدت و انسجام مردم و مسئولان مهمترین راه برای رفع مشکلات سیاسی جمعه این شهر با اشاره به هجمه های زیادی که در فضاهای مجازی علیه فریضه حج صورت گرفته گفت: مشکلات مسلمانان هر سال در حج مورد بررسی قرارمی گیرد که باید این مشکلات با همکاری امت های اسلامی رفع شوند.
حجت الاسلام سید محمود الهی نیا مراسم برائت از مشرکین در مراسم حج را مهمترین و اساسی‌ترین نیاز امت های اسلامی عنوان کرد و افزود :برائت از مشرکین به علت این همه هجمه و کینه توزی برعلیه امت های اسلامی مهمترین وظیفه حجاج در بیت الله الحرام است.
الهی نیا به ۲۶ تیرماه سالروز تأسیس نهاد شورای نگهبان اشاره کرد و گفت : یکی از ارکان اساسی نظام اسلامی و قوانین در جمهوری اسلامی و تثبت قانون اساسی شورای نگهبان است که امام راحل همیشه بر حفظ جایگاه و قدرت اقتدار شورای نگهبان در دفاع از اسلام و قوانین اسلامی تاکید داشتند.
وی گفت: شورای نگهبان باید با قدرت و صلابت در مقابل توطئه ها و تهمت ها و تخریب ها بایستد چرا که خاری در چشم منافقین است .
امام جمعه موقت شهرستان لنده عنوان کرد: ۲۵ تیرماه سالروز هفته بهزیستی و تامین اجتماعی است ، یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های توسعه پیشرفت در جامعه از لحاظ اقتصادی و اجتماعی شاخص های سلامت افراد جامعه است.
وی گفت: با توجه به اهمیت این روز لازم است که اداره بهزیستی به طور ویژه معلولین را مورد حمایت خود قرار دهد کما اینکه در چند روز گذشته شاهد افزایش 14درصدی حقوق و مستمری آنان از طریق کشور بوده ایم.
امام جمعه موقت به ۲۷ تیرماه سالروز قطعنامه ۵۹۸ جنگ نابرابری اشاره کرد گفت : دفاع مقدس و هشت سال دفاع و نبرد با عراق ، مقاومت جانانه در زمان جنگ وصبر و بردباری در پذیرش قطعنامه درس بزرگی است که باید به آن افتخار کرد.
وی تاکیدکرد:مشکلات معیشتی مردم، اقتصاد مقاومتی و توجه به درون و هماهنگ شدن وضعیت زندگی مسئولان با زندگی مردم از مهمترین روحیه‌های وحدت و انسجام داخلی است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
خیلی ازنماینده هابظاهرولایت فقیه قبول دارندپس چراتاییدصلاحیت میشن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار