شهرستان کهگیلویه؛
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس با بیان اینکه گاز در هفته دولت به دیشموک می‌رسد از مشغول بکار بودن ۱۸۷ نیروی انسانی در این طرح بزرگ خبر داد.
کد خبر: ۶۳۰۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۷ 16 July 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، عدل هاشمی‌پور اظهار داشت: از میان دستگاه‌های اجرایی اداره حمل و نقل و راهداری عملکرد خوبی دارد و قدردانی می‌کنم.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس، تصریح کرد: از مدیر کل راه و شهرسازی همواره گله‌مند بوده و هستم، نقشه راه دادم امیدوارم عمل کند.

هاشمی‌پور با بیان اینکه برای رسیدن به توسعه لازم است با تعامل و البته جدیت کارها را پیش ببریم، به سیاست‌زدگی در منطقه اشاره کرد و گفت: اگر آن اندازه که سیاسی هستیم به منطقه توجه کنیم وضعیت شهرستان این نبود.

وی افزود: در منطقه ما به انتصابات و تفکرات بیش از هر چیزی می‌پردازیم خیلی حرف می‌زنیم و کمتر عمل می‌کنیم و این بد است.

هاشمی‌پور با بیان اینکه به هر شعاری که دادم پایبند بوده و برای عملی شدن آن تلاش می‌کنم، بیان داشت: معدن نیترات از جمله شعارهایم بود و دارم پیگیری و مدیریت می‌کنم.

وی افزود: گازرسانی به دیشموک و چاروسا با مدیریت شرکت گاز و بر اساس برنامه زمانبندی پیش می‌رود و همچنان با سرعت در حال انجام است و دغدغه‌ای در این زمینه ندارم بنابراین قول می‌دهم هفته دولت گاز به دیشموک خواهد رسید این در حالی است که اگر طرح در یک پکیج تعریف شده بود حداقل ۲۰ سال برای بهره‌برداری زمان لازم داشت.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس خط فلزی طرح گازرسانی را در مجموع ۷۴ کیلومتر دانست و با اشاره به اینکه ۶۹ کیلومتر مسیرسازی شده است، ادامه داد: ۶۸ کیلومتر از مسیر حفاری و ۵۶ کیلومتر لوله‌گذاری شده است.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس ابراز داشت: ۱۱۸ کیلومتر از لوله‌گذاری مسیر باقی مانده است که چهار کیلومتر آن در دشت آزادی معارض دارد.

وی با بیان اینکه از سه راهی طولیان تا جاورده ۱۰۰ درصد تکمیل است، عنوان کرد: در چاروسا معارضات دشت آزادی و در دیشموک ۱۴ کیلومتر باقی مانده است.

هاشمی‌پور پیشرفت کل طرح را ۵۵ درصدی دانست و با بیان اینکه ۱۸۷ نیروی انسانی بومی و غیر بومی و ۸۳ دستگاه ماشین آلات در حال حاضر در این طرح مشغول به کار هستند، بیان داشت: ۶۰ میلیارد تومان در گازرسانی به بخش‌های دیشموک و چاروسا هزینه شده است.

وی به مشکل آب شرب دیشموک اشاره کرد و گفت: از مردم دیشموک انتظار دارم همان طور که تاکنون در برابر همه مشکلات مقاومت داشتند کمی بیشتر تحمل کنند قطعا مسؤولان به فکر آنها هستند و ظرف هفته آینده برنامه کوتاه مدت آبرسانی از فارتق طراحی و اجرایی خواهد شد.

وی با اینکه آب‌های زیر زمین با افت شدید همراه شده و همین باعث بحران آب در شهرستان‌ها شده است، گفت: چاه‌‌های چشمه بلقیس هم دچار مشکل شدند، در دهدشت،سوق و لنده هم بحران آب داریم.

هاشمی پور با اشاره به اینکه جنگ، جنگ آب است تصریح کرد: به آبرسانی از سد کوثر سرعت می‌دهیم قرارگاه پای کار است که مطابق اولویت‌بندی آب را برساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار