لحظاتی قبل از ورود استاندار به محل برگزاری مراسم ، برق قطع شد و همین موضوع باعث شد که استاندار که به عنوان سخنران اصلی مراسم دعوت شده بود ،به سالن وارد نشود و از همان جلوی درب ورودی برگردد .
کد خبر: ۶۳۰۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳ 16 July 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مراسم جشن تجلیل از خیرین و داوطلبین جمعیت استان که مصادف بود با ولادت با سعادت حضرت معصومه (س)  با حضور خیرین و داوطلبین نمونه و برتر استان ، اعضا هیت مدیره جمعیت هلال احمر ، مدیر عامل جمعیت استان ، مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت و همچنین ریس بانک تجارت استان و سایر مسولین و کارکنان جمعیت هلال احمر در مورخ یکشنبه ۲۴ تیرماه ۹۷ در محل سالن اداره کل ارشاد اسلامی استان برگزار گردید.
در این ایین سید امان الله جهانبین مدیرعامل جمعیت هلال احمر ضمن عرض خیر مقدم  به حاضرین ، گفت : وجود خیرین و داوطلبان در کنار جمعیت هلال احمر نقطه عطف مهمی است که به عنوان دستهای پرتوان همواره یاریگر جمعیت بوده اند و از همه انها سپاس گذاریم که همیشه هستند.
جهانبین تعداد داوطلبان و خیران این جمعیت را حدود 4 هزار نفر اعلام کرد و گفت : این افراد جمعیت هلال احمر را در انجام طرح های عمرانی، بهداشتی، کمک هزینه های درمان بیماران صعب العلاج، جمع آوری کمک های مردمی برای آسیب دیدگان در حوادث بحرانی همراهی می کنند.
جهانبین حمایت های مالی شخصی، کمک به جمعیت هلال احمر در اجرای طرح هایی نظیر طرح فرشتگان همای رحمت و نیز طرح نیابت را از دیگر فعالیت های داوطلبان و خیران برشمرد و افزود:این مراسم با هدف پاسداشت خدمات و تکریم آنها و نیز انتقال و تبادل تجربیات و افکار آنان و ترویج فرهنگ نوعدوستی برگزار شده است.
گلایه از عدم حضور مسئولین استانداری
در این مراسم یکی از خیرین به نیابت از جامعه خیرین و دواطلبان هلال احمر در سخنانی از زحمات جمعیت استان در حوادثی نظیر سقوط هواپیما و زلزله یاسوج و سی سخت صمیمانه تشکر نمود و از طرف همه خیرین امادگی خود را بیش از پیش در کمک به جمعیت اعلام نمود.
پرندوار از عدم حضور مسئولین استانداری هم گلایه کرد و گفت : انتظار داشتیم از ابتدای این مراسم استاندار یا معاونین وی حضور می داشتند تادلگرمی برای اعضای خیر و داوطلب و همچنین پرسنل این جمعیت می بود.(لازم به توضیح است استاندار از میهمانان مراسم بود که در اواسط برنامه به محل آمد.)
در پایان این مراسم از 45 خیر و 150 داوطلب برتر تجلیل شد.
برق قطع شد استاندار برگشت! 
مهمترین حاشیه این مراسم که توانست بیش از نیمی از برنامه ها تحت تاثیر قرار دهد قطع شدن برق در اواسط برنامه بود که تا پایان ، مراسم زیر نور گوشی های حاضرین برگزار شد!
لحظاتی قبل از ورود استاندار به محل برگزاری مراسم ، برق قطع شد و همین موضوع باعث شد که استاندار که به عنوان سخنران اصلی مراسم دعوت شده بود ،به سالن وارد نشود و از همان جلوی درب ورودی برگردد .
 البته در این مدت تماس های زیادی با مسئولین شرکت توزیع نیروی برق برقرار شد اما تا پایان مراسم برق وصل نشد و همین موضوع هم باعث شد که مجری و حاضرین به شدت ازاداره برق گلایه کنند.
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
با سلام
دواطلبی وخیری از چرام نبود نمی دونیم فکر کنم جلسه با دهیاران بود. داوطلبین بیچاره که روچادرها و ایام عید بودند اصلا دعوت نشدند و دعوت شدگان دوستان سیاسی مدیر بودند.
داوطلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
سلام به مسئولین عزیز درهلال احمر استان
اگه تصاویر داوطلبین چرام را بررسی کنید مشاهده می کنید میهمانان دعوت شده از دهیاران واز دوستان آقای مدیر بوده وخبری از داوطلبین نبوده.
سیاسی بازی تا کی جناب مدیر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار