مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی:
مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: طی چند سال گذشته سهمیه سه درصد استخدام معلولان در دستگاه های اجرایی خراسان شمالی تا حدی لحاظ شده است.
کد خبر: ۶۳۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 17 July 2018

اسماعیل قربانی در گفتگویی اظهار کرد: در استخدامی جدید که امسال انجام می شود نیز امیدواریم این سهمیه رعایت و از بین ممدجویان بهزیستی خراسان شمالی افراد توانمند نیز استخدام شوند.

قربانی با اشاره به افزایش مستمری مددجویان بهزیستی افزود: میزان مستمری مددجویان بهزیستی طی سال گذشته افزایش چشمگیری یافته و چند برابر شده است.

وی همچنین به ساماندهی معابر شهری نیز اشاره کرد و گفت: ساماندهی معابر شهری و دستگاه های اجرایی برای اینکه مددجویان و معلولان بتوانند راحت در شهر تردد کنند از خواسته های به حق شهروندان معلول است.

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی افزود: همواره بر ساماندهی معابر شهری و دستگاه های اجرایی تاکید شده اما متاسفانه در گذشته شاهد کم کاری دستگاه ها در ساماندهی بوده ایم.

قربانی تصریح کرد: خوشبختانه در ساخت و سازهای جدید تاحدی این موارد رعایت شده و مهندسان نیز تاکید بر رعایت اصول ساخت و ساز در تسهیل رفت و آمد معلولان دارند.

وی با اشاره به اینکه فضای شهری در برخی نقاط شهری مناسب نیست افزود: نمی گوییم در گذشته کاری نشده اما هنوز شهر برای تردد معلولان آماده نیست و نواقص زیادی وجود دارد که باید برطرف شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی بیان کرد: امیدواریم روزی برسد که معلولان بتوانند همچون شهروندان عادی در شهر تردد کرده و به زندگی روزمره خود بپردازند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار