رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان اصفهان گفت: مجموعه پلیس فتای اصفهان از طريق برگزاری آزمون ورودی اوليه و ديگر مراحل استخدام و با رعایت شرایط عمومی و اختصاصی در مقطع افسری استخدام می‌کند.
کد خبر: ۶۳۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹ 18 July 2018

به گزارش تابناک : سید مصطفی مرتضوی امروز اظهار کرد: مجموعه پلیس فتای اصفهان از طریق برگزاری آزمون ورودی اولیه و دیگر مراحل استخدام و با رعایت شرایط عمومی و اختصاصی در مقطع افسری استخدام می‌کند.

وی افزود: داوطلبان باید شرایط عمومی استخدام مانند اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام، التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به ولایت‌ فقیه، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، عدم سابقه عضویت یا وابستگی خود و خانواده به احزاب و گروه‌های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران، عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی در زمان تقاضای استخدام، عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی، نداشتن سوءپیشینه کیفری، عدم اعتیاد به مواد مخدر و داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر را داشته باشند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان اصفهان گفت: شرایط اختصاصی استخدام داشتن مدرک تحصیلی لیسانس، فوق‌ لیسانس و دکتری در رشته‌های مهندسی فناوری اطلاعات با گرایش‌های طراحی و تولید نرم‌افزار، تجارت، مهندسی برق با گرایش مخابرات امن و رمزنگاری، مهندسی کامپیوتر با گرایش‌های نرم‌افزار، هوش مصنوعی و رباتیک، شبکه‌های کامپیوتری، معماری سیستم‌های کامپیوتری، رایانش امن و از دانشگاه‌های دولتی و آزاد است.

وی حداکثر سن برای مقطع کارشناسی را 22 سال، کارشناسی ارشد 24 سال و دکتری 28 سال دانست و ادامه داد: در صورت داشتن کارت پایان خدمت 2 سال به سن استخدامی افزوده می‌شود ، به سن بسیجیان با عضویت فعال و اعضاء پلیس افتخاری 2سال افزوده می‌شود ، به خانواده شهدا، جانبازان، نخبگان و استعداد برتر، دارا بودن مقامات برتر کشوری و بین‌المللی مرتبط، خانواده کارکنان نیروهای مسلح و حافظان کل قرآن کریم 2 سال به سن استخدامی افزوده و داوطلبانی که بستگان درجه‌ یک و دو شهدا( پدر، مادر، برادر، خواهر، همسر و فرزند) هستند از 5 سال تسهیلات سنی برخوردار هستند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: داوطلبان باید آمادگی خدمت در سراسر کشور را داشته باشند، ثبت‌نام از داوطلبان به‌صورت بومی خواهد بود، داشتن گواهینامه رانندگی پایه دوم و یا سوم برای داوطلبان الزامی است و دوره آموزش پذیرفته‌شدگان شبانه‌روزی و مدت آن تابعه مقررات خاص خواهد بود.

وی اذعان داشت: مهلت ثبت‌نام تا 5 مردادماه است و داوطلبان می‌توانند روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 9 الی 11 به پلیس فتای اصفهان به آدرس اصفهان، خیابان قائمیه، کوچه فضیلت مراجعه کنند.

 

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار