تابناک گزارش می دهد؛
امام جمعه مارگون باحضور در اردوی تفریحی قرآن آموزان دارالقران طه شهر مارگون از خانم لیلا حقانی مسئول دارالقران و مربیان قرآنی تجلیل کرد.
کد خبر: ۶۳۲۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴ 18 July 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه مارگون باحضور در اردوی تفریحی قرآن آموزان دارالقران طه شهر مارگون از خانم لیلا حقانی مسئول دارالقران و مربیان قرآنی تجلیل کرد.

خواجه پور اظهار داشت: خوشبختانه مربیان این دارالقران مربیانی مجرب و با سابقه، به تعلیم و تربیت این قرآن آموزان مشغولند.

وی افزود: تاکنون برنامه های متنوعی از جمله سفر زیارتی مشهد مقدس و جمکران و نیز اردوهای تفریحی به صورت متناوب برای این عزیزان داشته و نیز خواهیم داشت.

خواجه پور ابراز داشت:خوشبختانه در طی این سه سال توانستیم بدون از هیچگونه حمایت و همکاری مسئولان فرهنگی 103 نفر به طور مستمر در رشته های مختلف روخوانی و روانخوانی، حفظ و مفاهيم تربیت و آموزش دهیم.

امام جمعه مارگون بیان کرد:در این دارالقران نونهالانی تربیت شدند که با نگاه کردن به قرآن، میتوانند سوره و آيات قرآنی را به راحتی تلفظ کنند در حالی که هیچگونه سواد خواندن و نوشتنی ندارند.

این مسئول عنوان کرد: الحمدلله و با توکل به خدا توانستیم دار القران طه را با بهترین امکانات دراختیار قرآن آموزان قرار دهیم.

خواجه پور تصریح کرد: قرائت قرآن تمام جلسات دینی و تواشیح جلسات به صورت همخوانی توسط قرآن آموزان این دارالقران برگزار میشود.

امام جمعه مارگون در پایان از مردم درخواست کرد تا فرزندانشان را در دارالقران طه مارگون که دارای بهترین امکانات قرآنی است و نیز تحت نظارت دفتر امام جمعه مارگون است، ثبت نام کنند.

 

عکس و گزارش: سید مصطفی گنجی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار