یا اینکه روابط عمومی وزارت ناشیگری کرده است و سخنان را به اشتباه درج کرده است و شاید هم اینکه واقعا زارعی کمک بزرگی در خصوص رفع مشکلات 264 روستای شمال خوزستان نموده است!
کد خبر: ۶۳۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ 19 July 2018
لحظاتی پیش خبری از حضور وزیر فناوری ارتباطات بر روی خروجی پورتال این وزارت قرار گرفت که جملاتی عجیب از زبان آذری جهرمی در این خبر منتشر شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات با حضور در برنامه سیمای استانی افق روشن (استان خوزستان) که به صورت زنده پخش می شد مطابی را در خصوص تلاش ها برای رفع مشکلات مناطق مختلف این استان بیان کرده است. اما پورتال وزارت ارتباطات با انتشار اخبار این گفتگوی زنده تلویزیونی ، مطالبی را بیان کرده است که به نظر می رسد یا وزیر اطلاع کافی از منطقه نداشته است یا اینکه روابط عمومی وزارت ناشیگری کرده است و سخنان را به اشتباه درج کرده است و شاید هم اینکه واقعا زارعی کمک بزرگی در خصوص رفع مشکلات 264 روستای شمال خوزستان نموده است! و شاید هم منظور از نماینده یاسوج ، شخص دیگری است!
در بخش هایی از این گفتگو که روابط عمومی وزارت ارتباطات منتشر کرده است ، آمده است : "وزیر ارتباطات به حضور خود در اسفند ماه سال گذشته در استان خوزستان و برنامه ریزی گسترده برای رفع مشکلات این استان اشاره ‌کرد و گفت: در شمال استان خوزستان پیگیری های زیادی از سوی مردم و نماینده شهر یاسوج برای رفع مشکلات ۲۶۴ روستا در شمال استان انجام گرفت"!
لازم به توضیح است ، اینکه این خبر چگونه و با چه سطحی از اشتباه (خود وزیر یا روابط عمومی) منتشر شده است ، موضوعی است که در اخبار مربوط به کهگیلویه و بویراحمد ، نزد شخصیت ها و یا دستگاه های ملی به وفور یافت می شود ! تا همین پارسال مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی غلام رضا تاجگردون را نماینده استان چهار محال و بختیاری درج کرده بود!
 
زارعی پیگیر مشکل 264 روستای شمال خوزستان شد!؟ / وزیر بی اطلاع بود یا روابط عمومی ناشی؟
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
موش تو سوراخ نمی رفت جارو هم به دمش بسته بودند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار