کد خبر: ۶۳۲۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ 19 July 2018
جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۷۸ کیلو و ۳۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک در عملیات مشترک پلیس کهگیلویه و بویراحمد و ماموران انتظامی در استان فارس خبر داد. 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کیقباد مصطفایی گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان کهگیلویه و بویراحمد با اشراف کامل بر رفتار‌های مجرمانه سوداگران مرگ، از انتقال یک محموله موادمخدر از شرق کشور به مقصد یکی از استان های مرکزی کشور مطلع شدند.

این مقام انتظامی در استان به هماهنگی با مرجع قضائی و نیز تعامل با پلیس استان فارس برای دستگیری سوداگران مرگ اشاره و خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر کهگیلویه و بویراحمد  و ماموران انتظامی شهرستان خرم بید در استان فارس با انجام اقدامات اطلاعاتی فنی و تخصصی ، طی عملیات ضربتی و غافلگیرانه موفق شدند در محور ورودی به شهر خرم بید در استان فارس، با توقیف دو دستگاه خودروی باری وانت آریسان ، دو نفر از سوداگران مرگ را دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: در این عملیات، ۷۸ کیلو و ۳۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و دو دستگاه خودرو توقیف شد.

سرهنگ مصطفایی ضمن قدردانی از اقدام به موقع ماموران پلیس کهگیلویه و بویراحمد و ماموران پلیس در استان فارس ، با تاکید بر تشدید برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای پلیس با سوداگران مرگ و باند‌های قاچاق موادمخدر از عموم مردم خواست هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار