واکنش ها به انتخاب فرماندار کهگیلویه
محمود منطقیان نیز با نقد انتصاب فرماندار جدید کهگیلویه گفت:در رابطه با فرماندار جدید آقای نیکبخت فعلا نظر خاصی نداریم و ارزیابی ایشان بستگی به روش کار و عملکردشان در آینده دارد،از این روی داوری در مورد او هنوز زود است.
کد خبر: ۶۳۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸ 21 July 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد، ماجرای انتصاب فرماندار جدید شهرستان کهگیلویه با حواشی زیادی همراه بوده است . این انتقادات هر چه جلوتر می رویم برخی رنگ می بازند و برخی هم سمت و سوی واقعی تر به خود می گیرد . اما در این بین دو نظر از دو طیف بزرگ اصلاحات کهگیلویه مطرح شده است که نمایانگر دو نوع ایده در انتقادات نسبت به فرمانداری نیکبخت بر شهرستان کهگیلویه است و البته از این دو موضع می توان به تفاوت اساسی در نگاه این دو طیف پی برد. در حالیکه یکی از نزدیکترین افراد به سید قادر لاهوتی هنوز بر طبل اعتراض به شخص فرماندار جدید می کوبد اما منطقیان کمی محتاطانه تر عمل کرده و منتظر گذشت زمان و عملکرد فرماندار جدید می ماند. 
این حرکت یک کودتا بود!
اصلاح طلبان شهرستان کهگیلویه در اعتراض به انتصاب فرماندار جدید این شهرستان به انتقاد تند از استاندار کهگیلویه و بویراحمد پرداختند.
مسئول حزب اعتماد ملی شاخه کهگیلویه  با بیان اینکه اینها اعلام کردند که سیاستشان بر این است که نیروهای خود را از حوزه وزارت کشور به کار بگیرند و استاندار نیز گفته کسانی که در مجموعه وزارت کشور مامور هستند باید به محل ماموریت برگردند، گفت:الان مشخص شده که راست نگفته‌اند و حرف‌های خود را زیر پا گذاشتند و نیرو از حوزه بهداشت و درمان به حوزه وزارت کشور آوردند.
سید نعمت‌الله صدوقی افزود: نیرویی آورده‌اند که هنوز تجربه کافی در وزارت کشور ندارد و حتی در زیر مجموعه‌های وزارت کشور حضور نداشته است.
قائم مقام ستاد انتخابات روحانی در کهگیلویه با بیان اینکه متاسفانه این افراد از روی ناآگاهی و یا بی‌توجهی برخلاف روند سیاست‌های دولت عمل می‌کنند، گفت: اینها دارند کاملا برای دولت دشمنی ایجاد می‌کنند.
صدوقی ادامه داد: در رابطه با این نیرویی که به عنوان فرماندار کهگیلویه معرفی کردند با هیچ اصلاح طلب، اعتدال گرا و حامیان دولت و حتی با هیچ کدام از اعضای ستاد دکتر روحانی مشورتی نکردند.
وی با بیان اینکه ایشان یک چهره ناشناخته است، گفت: در یک حرکت کودتا مانند این حرکت را انجام دادند که این کار درستی نیست و اگر روند به این شکل پیش برود ما این وضعیت را نمی‌پذیریم.
 
از انتقاد منطقی منطقیان تا اعتقاد به کودتا از طرف طیف لاهوتی !

منطقیان : فعلآ نظر خاصی ندارم
محمود منطقیان نیز با نقد انتصاب فرماندار جدید کهگیلویه گفت:در رابطه با فرماندار جدید آقای نیکبخت فعلا نظر خاصی نداریم و ارزیابی ایشان بستگی به روش کار و عملکردشان در آینده دارد،از این روی داوری در مورد او هنوز زود است.

وی با بیان اینکه شکل تودیع و معارفه بسیارنسنجیده و دور از تدبیر و زننده و ناپسند بود، افزود: البته از گروهی که اکنون سکان استانداری این استان را به دست گرفته‌اند و از تعامل و همفکری فاصله دارند و مدیریتی ضعیف و خود محورانه را در پیش گرفته‌اند و باوری به راه اصلاحات وحامیان دولت ندارند، بیش از این انتظار نیست.

این فعال سیاسی عنوان کرد: این گونه عزل و نصب نشان از نا کارآمدی استانداری دارد و چون گندِکارشان درآمده و همه را شگفت زده کرده سعی دارند با دروغ و بازی با کلمات کار ناشایست خود را توجیه کنند.

منطقیان با بیان اینکه این گونه تودیع و معارفه در هیچ زمانی اتفاق نیفتاده و سابقه نداشته و خود آقای نیکبخت (فرماندار جدید کهگیلویه) باید به چنین روش ناپسندی اعتراض می‌کرد و به آن تن در نمی‌داد، گفت: روشی دزدکی و شتابزده و بدون حضور شورای اداری در نظر هیچ عاقلی ستوده و پسندیده نبود و به همین دلیل کارکنان فرمانداری کهگیلویه ازشرکت در تودیع و معارفه‌ای شتابزده، نپخته و دور از احترام سرباز زدند و به روش کار استانداری اعتراض خود را نشان دادند.

وی عنوان کرد: به جرأت می توان گفت که در اثر مدیریت ضعیف و ناکارآمد کنونی، در هیچ دوره‌ای استانداری به این درجه از اُفت و ناتوانی و نارضایتی دچار نشده است، در هیچ دوره‌ای چنین نبوده که سکان دار استان تا این حد خود رای و دور از تعامل باشد و نیروهای شایسته و خدمتگزار مردم را بدون دلیل و بلکه از روی خود خواهی و بی تدبیری حذف و قربانی کنند و از مردم تا این حد فاصله داشته باشند.

منطقیان با بیان اینکه مطمئن هستم که این تیم ضعیف و ناکارامد که روز بروز بردامنه نارضایتی‌ها می‌افزایند ره به سلامت نخواهند برد و به زودی آثار نامبارک کارشان راخواهند دید، افزود: آنها با این روش و کارشان هرگز نتوانستند از اعتبار انسانی شایسته مانند آقای دکترعلی پوزش بکاهند بلکه با این روش وعملکرد، اعتبار و جایگاه خود را به چالش و پرسش گرفتند و ناتوانی و ناکارامدی خود را به اثبات رساندند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
لاهوتی و بنکوش ول معطلن!
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
منصفانه.من اصلاح طلبم .وازمنتقدان استاندار.والله منتقدش بودم وهستم واهل معامله نبودم و بیشترازهمه هزینه دادم.
اما دورازانصاف هست ودور از انسانیت که با وجود آقایان
سیدپرواز و محمدی تبار و خود نیکبخت بگوییم استاندار
اصلاح طلبانه کار نمی کنند.اگراصلاح طلبیم بایدبه اندیشه
رای دهیم نه جغرافیا.ازجهتی قرار نیست برای یک تودیع و
....کب کبه راه بندازیم.ما خود مقصریم که به جان هم افتاد
یم و سعی کردیم نیروهای یکدیگررا تخریب کنیم .
مهندس فیلی هم کاربلداست و هم اصلاح طلب.
دکترنظری فرماندار دکترخادمی بود .دیروز خوب بود
الان خوب نبست.گوهرکانی همینطور...منطقیان ولاهوتی

فقط دنبال نفع خویش و اصلاحات را نابودکردند.
مردم بدانید اگر چندکامنت علیه نیکبخت و استاندارو
نوشته می شود تمام اصلاح طلبان نیستند.یک عده
ی معدوداندکه یا پست می خوان یا پست ازدست
داده اند.ازجهتی قرار نبست استاندار از منطقیان
ولاهوتی اجازه بگیرد.استاندار نشان داده که
مردم را دوست دارند و دراختیار چندنفر قرار
نخواهندگرفت
منطق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
منطقیان انگار طلب پدرش و میخواد چندین سال کهگیلویه بزرگ را به گند کشیدی تو خودت سابقه یک رییس مدرسه را هم ندهری مدیرانی که گذاشتی همه بی عرضه هستند یک سال هم بده لاهوتی انتخاب کنه ببین چه میشه
چرامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
آقای منطقیان زمان حکومت شما به پایان رسیده و آقایانی که باعث شدند کهگیلویه بزرگ هنوز که هنوزدرجا برند و اوج توسعه نیافتگی به خود بیند و جوانان این دیار که زانوی بیکاری دربغل گرفتند شخص شما و آقای لاهوتی ودرراس موحد هست و همینجا تقدیر و تشکر دارم از جناب آقای احمدی سکاندار استان که دیگه اجازه دخالت نه همفکری و مشورت با شماها را نمیده و این نشان از مدیریت قوی و بدون معامله گری را به یدک میکشه و برای یک مدیر در این پست مهم و با ارزش مهم ترین مشخصه هست آقای منطقیان اینجا شهر چرام نیست که حتی قبلا مستخدم هایش را جابجا وتغییرو استخدام میکردین و کارتون شده بود همین ..... وگرنه برای ما بفرمایید برای این کهکیلویه بزرگ چه کار عام المنفعه ای انجام دادین و این را بدانید که کهگیلویه بزرگ شما ولاهوتی وموحد را نخواهد بخشید و بهتر هست در خانه تان بمانیدو مدیریت خانه خودتان را به عهده بگیرید چون حنای شماها دیگه رنگی نداره و برای مردم رو شدین ومحبوبیتی ندارید
حسنی
|
United States
|
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
اگه دکتر لاهوتی تاالان کار درستی انجام داده باشد این اقدامش را باید در تیتر اول کارهاش که خوب و عالی بوده قرار داد.
اقدامی شجاعانه که بر قدرت یک طرفه و بلامنازع عده ای جاه طلب و فرصت طلب که بزرگترین خیانت را بر اصلاحات شهرستان کهگیلویه کرد شخص منطقیان بود که در زمان انتخابات گذشته با همراهی خادمی استاندار وقت به یاسوج گریخته بود.
پس ایشان نمیتوانند در مورد انتصاب و انتخاب مدیران اصلاحات دخالت یا نظری ارائه دهند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
این منطقیان ولاهوتی دنبال چی هستندخسته نشدندبزاریدنیروهای جوان بیاین سرکار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار