یادداشت خداحافظی پوزش
توان بنده و امکانات و منابع مالی موجود، بیشتر از این نبود وگرنه، بعنوان فرزند این دیار، خواستم اما بیشتر از این نتوانستم. 
کد خبر: ۶۳۳۰۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷ 21 July 2018
علی پوزش با نگاشت یادداشتی ضمن تقدیر از مردم شهرستان کهگیلویه و بیان برخی اقدامات انجام شده برای فرماندار جدید آرزوی توفیق کرد. 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، متن یاداشت فرماندار سابق کهگیلویه چنین است؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم

قُل رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْق

ٍسوره مبارکه اسراء،آیه ۸۰ 

بارخدایا تو مرا از خودم بهتر می شناسی و من خود را از آنان بیشتر می شناسم. خدایا ما را بهتر از آن کن که می پندارند. (نهج البلاغه،۳۷۶، کلمه قصار ۱۰۰) 

خدای بزرگ را سپاس میگویم که فرصتی دست داد تا سه سال در خدمت مردم محروم اما بزرگوار و دوست داشتنی کهگیلویه باشم. 
از استاندار پیشین جناب آقای دکتر خادمی، که به بنده اعتماد فرمودند و آغازگر این فرصت  بودند سپاسگذارم. 
همین طور از معاونین ایشان, مدیران کل و مدیران ستادی استانداری تقدیر و تشکر دارم. 
از استاندار محترم جناب آقای دکتر احمدی و معاونین ایشان که در فرصت ده ماهه اخیر بنده را تحمل نمودند تشکر دارم. 
از روسای ادارات, نهادها و ائمه جمعه و روحانیت معظم، نیروهای نظامی و انتظامی, امنیتی و قضائی, به ویژه شورای تامین و شورای اداری شهرستان, بخشداران و شهرداران و شورای های اسلامی شهر و روستا و دهیاران و رسانه ها و اصخاب قلم  تقدیر و تشکر دارم. 
از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی شهرستان در مجلس نهم و دهم که بنده را در پیگیری کارها و پروژه های شهرستان یاری نمودند، از همکاران عزیزم در فرمانداری و استانداری که همراه و همگام بودند و از تمام کسانی که در این مدت همراه و همگام با آنها در عرصه خدمت به مردم حضور داشتم، تشکر و سپاسگزاری میکنم. 
از مردم عزیز و خون گرم کهگیلویه که با شادی هایشان, شاد و با نگرانی آنها, نگران بودم  سپاسگزار و قدردان محبت های آنها هستم. 
امید دارم که قصور بنده را به بزرگواری خودشان ببخشند.
 و اما بعد ؛ مناصب و جایگاههای مدیریتی، ملک شخصی و ابدی هیچکس نیستند. بلکه فرصتی هستند برای خدمت به مردمی که صاحبان اصلی این مناصب و جایگاهها هستند. 
در طی سه سالی که بعنوان فرماندار، در خدمت مردم کهگیلویه بودم، همه سعی و تلاشم بر حل مشکلات بسیاری بود که مردم با آنها روبرو بوده و هستند. 
با این نگرش کار را شروع نمودم که فرمانداری و دیگر ارکان حاکمیت و همه صندلی های قدرت، متعلق به مردم اند و ما هم خدمتگزارانی هستیم که روزی می آئیم و روزی هم خواهیم رفت اما آنچه برجا میماند، قضاوت مردم است از کارها و عملکرد انجام شد. 
اگر نیک و منصفانه، نگاهی داشته باشیم به تاریخ چهل ساله کهگیلویه، در میابیم که در واقع، در هیچ برهه ای از تاریخ این شهرستان، چنین حجمی از کارهای بزرگ و پروژه های فعال و خصوصی, در دست اقدام و پیگیری نبوده است. 
پروژه ملی محور دهدشت- پاتاوه، طرح پتروشیمی دهدشت، پروژه سیمان سپو که بزودی عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد, پروژه آبرسانی به چهار شهر دهدشت, سوق, لنده, چرام و روستاهای مسیر, نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰مگاواتی دهدشت که عملیات اجرایی آن شروع شده است, پروژه گازرسانی به دهستان دشمن زیاری و بخش های چاروسا و دیشموک و گاز رسانی به بیش از بیست روستای بخش مرکزی,  کارخانه آجر دهدشت, دهها پروژه ریز و درشت در بخش های مختلف, مثل راه و شهرسازی, بهداشت ودرمان , ورزش, پروژه های بخش فرهنگی, اجرای طرح هادی در روستاها, شروع مطالعه سد آبریز(مارون ۲) از سال ۹۵ با اعتبارات شهرستانی و بندها و سدهای خاکی مثل سد خاکی کوهبرد…. البته انجام این امور با تلاش یک نفر یا یک دستگاه، شدنی نبود و نیست و حاصل یک کار جمعی و هماهنگی بین تمامی دستگاههای ذیربط و موثر است. 
اما آنهائی که صادقانه بدنبال حقیقت اند، میتوانند از مدیران این پروژه ها و عوامل اجرائی و نظارتی، تحقیق کنند و در آن صورت در خواهند یافت که چه کسی بیشترین پیگیریها را داشت و چه کسی بیشترین وقت و انرژی را معطوف و مصروف انجام چنین پروژه هائی نموده و البته وظیفه اینجانب بود و مردم عزیز هم میدانند که اینها همه، تنها چیزی بود که از عهده اینجانب برآمد و آنجائی که کاری انجام نشد هم ناشی از این بود که مقدورنبود و یا نتوانستم, نه اینکه نخواستم و باور دارم که قلب همه ما به عشق ذره ذره این خاک میتپد و آبادی و آبادانی اش، آرزوی قلبی همه ماست. 
به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید، آنچه در توان داشتم در خدمت به مردم عزیز کوتاهی نکردم و هم در اجرای برنامه های دولت و هم در دفاع از سیاستهای این دولت، آنچه که شدنی بود را به انجام رساندم و نگذاشتم که زحمات دستگاههای اجرائی، توسط شعبده بازان عرصه سیاست، به ناحق مصادره شود. 
در پایان از خداوند منان، توفیق روز افزون جناب دکتر نیکبخت را در تمامی عرصه های زندگی خواهانم و امیدوارم بخصوص در مسئولیت جدید، پیروز و سربلند باشد.

 
باردیگر از مردم عزیز کهگیلویه به سبب کارهای انجام نشده عذرخواهی میکنم. 
توان بنده و امکانات و منابع مالی موجود، بیشتر از این نبود وگرنه، بعنوان فرزند این دیار، خواستم اما بیشتر از این نتوانستم. 

خدا نگهدار و آرزوی ایرانی توسعه یافته و کهگیلویه ای آباد 

علی پوزش 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار