عدل هاشمی پور خبر داد؛
نماینده کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه عملیات اجرایی ساختمان‌های غیرصنعتی و دیوارهای حائل پتروشیمی دهدشت در حال اجراست، گفت: مناقصه پروژه برگزار شد و برنده مناقصه نیز تعیین شده است و به زودی عملیات اجرایی ساختمان‌های صنعتی نیز آغاز می شود.
کد خبر: ۶۳۳۰۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۵ 22 July 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، عصر دیروز عدل هاشمی پور در بازدید از پتروشیمی دهدشت اظهار داشت: زمانبندی که با حضور جناب وزیر تنظیم و اعلام گردید همان برنامه زمانبندی مورد توجه جناب مهندس ربیعی مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس است.

نماینده شهرستان های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده ابراز داشت: مباحثی که مطرح شد بحث کارشناسی بوده و سعی و تلاش همه ما برای پیشرفت پروژه است و همه به برنامه زمانبندی اعتقاد داریم و ما باید برای تامین منابع مالی با توجه به شرایط حاکم بر کشور تلاش کنیم که آن برنامه زمانبندی دو ماهه‌ای که مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس برای تامین منابع مشخص کردند تامین منابع مالی را چه داخلی و چه خارجی به هر شکل ممکن تامین کنیم و در اختیار پروژه بگذاریم.

هاشمی پور با بیان اینکه پتروشیمی دهدشت عضوی از زنجیره پتروشیمی گچساران و بید بلند است، افزود: پروژه‌ای که شروع شده با مدیریت مجموعه هلدینگ خلیج فارس ادامه یافته و وزیر نفت عنایت ویژه ای به این طرح دارد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی ساختمان‌های غیرصنعتی و دیوارهای حائل پتروشیمی دهدشت در حال اجراست، عنوان کرد: مناقصه پروژه برگزار شد و برنده مناقصه نیز تعیین شده است و به زودی عملیات اجرایی ساختمان‌های صنعتی نیز آغاز می‌شود.

هاشمی پور با بیان اینکه بحث تامین منابع مالی ارزی و ریالی این پروژه پیشرفت زیادی داشته است و ظرف دو ماه آینده پس از تامین منابع مالی بلافاصله عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
درود بر سرادر سازندگی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار