مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ خلیج فارس خبر داد؛
جوادگلی مدیر روابط عمومی و بین الملل از حضور مدیر عامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس در شهرستان کهگیلویه و پیگیری آخرین وضعیت طرح پتروشیمی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۳۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۰ 22 July 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، جعفر ربیعی به همراه نماینده مردم شریف کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و فرماندار دهدشت ضمن سفر به این شهرستان از نزدیک در جریان آخرین وضعیت طرح پتروشیمی دهدشت قرار گرفت.

عدل هاشمی پور در این بازدید ضمن تاکید بر سرعت بخشیدن در روند پیشرفت این پروژه خاطر نشان کرد: جهت تسریع در تامین منابع و شتاب دهی به ساخت این طرح پتروشیمی آمادگی کامل برای پیگیری ها و همکاری های لازم را دارد.

در ادامه این بازدید جعفر ربیعی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تقدیر از اهتمام، دلسوزی و جدیت نماینده محترم و مسئولان این شهرستان برای تسریع در روند عملیات ساخت طرح پتروشیمی دهدشت ابراز امیدواری کرد: ظرف ۲ ماه آینده با رفع موانع موجود، منابع مالی مورد نیاز برای اجرای این طرح تأمین و شاهد پیشرفت در روند اجرای آن باشیم.

در ادامه این بازدید مدیر عامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس زمان مورد نیاز  اجرای طرح پتروشیمی دهدشت را حدود ۳۸ ماه اعلام کرد.

بر پایه این گزارش طرح پتروشیمی دهدشت با هدف تولید سالیانه ۳۰۰ هزار تن مواد پلی اتیلن در زمینی به مساحت ۱۰۲ هکتار در شهرستان دهدشت واقع در ۱۱۷ کیلومتری شهر یاسوج  مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار