کد خبر: ۶۳۳۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰ 23 July 2018
مجتبی جعفری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کیفیت بالای محصولات مجموعه شیرینی الف، اظهار کرد: این مجموعه غذایی بیش از 1200 مترمربع زیر بنا دارد که کارگاه «شیرینی الف» در یاسوج  از مجهزترین کارگاه‌ها می‌باشد و از تجهیزات صنعتی و مدرن بهره می‌برد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد  مدیریت مجموعه «شیرینی الف» یاسوج در ادامه با بیان اینکه دست انسان کمترین مداخله در تولید محصولات «الف» را دارد، افزود: تمام مواد اولیه مجموعه شیرینی الف یاسوج از شعبه مرکزی زعفرانیه تهران تهیه می‌شود که شعبه مرکزی مواد اولیه تمام شعب را به صورت بسته بندی در اختیار آنان قرار می دهد.
جعفری ادامه داد: هیچ کدام از شعب شیرینی الف  اجازه خرید مواد اولیه را ندارند، بنابر این کیفیت تمام محصولات شیرینی الف در سراسر کشور و به ویژه شهر یاسوج با شعبه مرکزی تهران برابری می کند.
وی به تأمین نیروی انسانی در مجموعه غذایی الف اشاره کرد و گفت: کلیه نیروهای مجموعه شیرینی الف قبل از ورود به این مجموعه غذایی از نظر اخلاقی، رفتاری و صلاحیت کار باید از سوی شعبه مرکزی تهران تایید شوند و دوره‌های آموزشی لازم را حتماً گذرانده باشند.
مدیریت مجموعه شیرینی الف گفت: این مجموعه آمادگی پذیرش کلیه سفارشات ادارات، سازمان‌ها، نهادهای دولتی، هتل‌های تفریحی و تالارهای پذیرایی را دارد و بهترین محصولات خود را با بهترین بسته‌بندی‌ها و شکل ممکن در اختیار سفارش دهندگان قرار می‌دهد.
 
فعالیت شیرینی الف در یاسوج
برچسب ها: شیرینی الف
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
حسینی افزود: استفاده از شیرینی های فاسد وتاریخ گذشته به عنوان پودر برای تزیین کیک های تولد، استفاده از روغن فاسد، آشپزخانه غیر بهداشتی، نگهداری مواد اولیه فاسد در یخچال وسردخانه و استفاده از الکل و دارو در آماده کردن شیرینی ها تنها بخشی از تخلفات این واحد صنفی است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار