کد خبر: ۶۳۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ 24 July 2018
برگزاری جشن روز ملی دختر همزمان با ولادت حضرت معصومعه (س)

این جشن به منظور ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومعه وروز دختر با شرکت دانش آموزان دختر موفق برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اموزش وپرورش  شهرستان بویر احمد این جشن با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و مدیر کل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد ،معاون پرورشی و فرهنگی و کارشناس مسئول امور بانوان اداره کل آموزش وپرورش ،رئیس اداره آموزش وپرورش عشایر استان  ،مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویر احمد و جمعی از مسئولین ودانش آموزان دختر در آموزش وپرورش  شهرستان بویر احمد   برگزار شد .

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به قدمت  و پایبندی ایرانی ها  به موضوع حجاب وعفاف گفت :  ایرانی ها  همیشه  ، دوست دار اهل بیت موحد  و دین دار بوده   ،زنانشان  هم با حجاب وآثار بازمانده در تخت جمشید بیانگر این موضوع است  

 حجت الاسلام میرمحمدی  راه رسیدن به موفقیت‌های بیشتر را  تقوا ، وقارو  ایمان  دانست  واظهار داشت : با علم و ایمان می توان پرواز کرد   وبه رشد کامل  رسید .

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویرا حمد  هم گفت: این جشن به منظور  ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومعه وروز دختر با شرکت دانش آموزان دختر موفق برگزار شد

علی حسن زاده افزود :  در پایان  این آئین که  همراه با برنامه های متنوع از جمله سرود ،مولودی و.. برگزار شد از 40 دانش آموز برتر و موفق در عرصه های قرآنی  علمی و هنری هم تجلیل شد .
چند خبر از آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد


برگزاری دوره آموزشی پدافند غیر عامل ویژه مربیان آمادگی مدارس

دوره آموزشی یک روزه توانمند سازی با موضوع پدافند غیرعامل با حضور 180نفر از مربیان آمادگی دفاعی برگزار شد.

دوره آموزشی یک روزه توانمند سازی با موضوع پدافند غیرعامل با حضور جمعی از مربیان آمادگی دفاعی شهرستانهاو مناطق  بویر احمد ، دنا ، مارگون ،عشایر و لوداب  برگزار شد

دوره آموزشی پدافند غیرعامل ویژه مربیان آمادگی دفاعی مدارس سطح شهرستان بویر احمد  باحضور عراقی زاده مدرس  پدافند غیرعامل کشور، بهشتی رو  مدیرکل پدافند غیرعامل استان ، حسن زاده  مدیر  آموزش و پرورش شهرستان بویر احمد   ومربیان آموزش دفاعی و مدیران حراست آموزش و پرورش استان و شهرستان در سالن اداره شهرستان بویر احمد  برگزار شد

مدیر  آموزش و پرورش شهرستان بویر احمد  با اشاره به  اینکه کمیته پدافند غیر عامل آموزش وپرورش در کشور رتبه اول را کسب نموده  اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی از جمله  برگزاری رزمایش و همایش، بازدید و برگزاری مانور در مدارس، ارائه آموزش‌های لازم برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با مقوله پدافند غیرعامل و برگزاری کارگاه‌های آموزشی  از مهمترین برنامه ‎ های این اداره  در سال گذشته بوده است.
 
چند خبر از آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد


علی حسن زاده وضعیت آموزش وپرورش شهرستان بویر احمد را بویژه در حوزه فضا های فیزیکی مدارس بسیار نامطلوب دانست و از کمیته پدافند غیر عامل استان خواست که در این زمبینه هم چاره اندیشی شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان  کهگیلویه و بویر احمد هدف  از برگزاری این برنامه‌ها را اطلاع رسانی و آگاه سازی و آمادگی دستگاه‌ها و هماهنگی آنها در مواقع بحران احتمالی عنوان کرد و افزود: پدافند غیرعامل یعنی مصونیت‌سازی و هدف از آن کاهش آسیب‌ها و افزایش بازدارندگی‌ها در مقابل تهدیدها است.

بهشتی رو با ذکرجمله ای از مقام معظم رهبری گفت: امروز در این پیچ تاریخی انقلاب همه ما موظفیم  که به فکر نظام   ،اسلام وایران اباشیم  و ا همه منیت ها   و اختلافات بگذریم.

سپس عراقی زاده مدرس  سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه بهترین و مهمترین جامعه هدف در امر آموزش دانش آموزان می باشند، هدف اصلی از برگزاری این دوره ها را ایجاد وحدت رویه در شناساندن مباحث پدافند غیرعامل دانست.و  به مربیان  آمادگی دفاعی اصول پدافند غیر عامل و راههای پیشگیری  را آموزش دادند .


از بانوان ستادی شهرستان بویر احمد تجلیل شد

گرامی داشت هفته حجاب وعفاف و دهه کرامت در آموزش وپرورش شهرستان بویر احمد .
کارشناس امور بانوان و جوانان آموزش وپرورش شهرستان بویر احمد گفت : به مناسبت هفته حجاب وعفاف از 6 نفر بانوی فرهنگی در حوزه ستاد ی اموزش وپرورش شهرستان بویر احمد تجلیل شد.

ریحانه رضایی افزود : در روز دختر با حضور مسئولین استانی وشهرستانی از 40 دختر برتر قرانی علمی و هنری و همچنین از دخترانی که نام حضرت معصومعه راداشتند تجلیل شد

گفتنی است در این مراسم  مدیرآموزش وپرورش از خانم رضایی کارشناس امور بانوان و جوانان شهرستان بویر احمد به جهت فعالیت خوب ایشان در این هفته تجلیل نمودند

زمان ازمون و دریافت کارت ورود به جلسه استعدادهای درخشان اعلام شد

دریافت کارت ورود به جلسه سنجش استعداد و هوش پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان

کارشناس مسئول  سنجش وارزشیابی  اموزش وپرورش شهرستان بویر احمد  گفت: به اطلاع تمامی ثبت‌نام‌شدگان سنجش پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان درسال تحصیلی 98-1397می‌رساند،کارت ورودبه جلسه سنجش ازصبح روزدوشنبه مورخ 1397/05/01 از طریق سامانه به نشانیhoosh.medu.ir  قابل دریافت می‌باشد.


به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان بویر احمد بادام فیروز اظهار داشت : این آزمون با شرکت 1 هزار 666نفر داوطلب همزمان با سراسر کشور روز جمعه 5 مرداد  در 6 حوزه شهر یاسوج برگزار می شود .

وی افزود : داوطلبانی  که در مهلت مقرر ثبت‌نام،‌ موفق به پرداخت هزینه ثبت‌نام نشده‌اند، می ‌توانند با مراجعه به سامانه و انجام عملیات  پرداخت،‌ ثبت نام خود را تکمیل  و کارت ورود به جلسه را دریافت نمایند.

لازم به ذکر است دارا بودن کارت ورود به جلسه‌ی عکس‌دار، شرط لازم ورود به جلسه سنجش است و در صورت همراه نداشتن، از ورود داوطلبان به حوزه‌های برگزاری سنجش جلوگیری خواهد شد .
 
چند خبر از آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد


عفاف و حجاب فقط مختص زنان نیست
معاون آموزش آبتدایی آموزش وپروش شهرستان بویر احمد با  گرامیداشت دهه کرامت ، میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر گفت: بعد از حضرت فاطمه وحضرت زینب (س)با فضیلت ترین بانوی  خاندان اهل بیت حضرت معصومه (س) می باشد.

آناهیتا مرادیان با تبیین و تشریح  زندگانی این بانوی بزرگواراظهار داشت :بانوان ودختران باید مقام بزرگ کریمه اهل بیت را بشناسند و ضمن پاسداشت حرمت ان  ، همواره در زندگی خود عفاف ، تقوا وحیا را از وی  سرمشق بگیرند.چون  حجاب میوه وثمره عفاف می باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به منزلت و جایگاه زن در مکتب نورانی اسلام اشاره کرد وافزود :عفاف وپاکدامنی یک تدبیر نهفته در خلقت و فطرت زن است که بصورت فطری به سوی  پوشش وکنترل نگاه  خود از نامحرم می رود.

مرادیان با ذکر این نکته که عفاف وحجاب  فقط مختص زنان  نیست  اضافه کرد : مردان هم باید مثل زنان حجب وحیا داشته باشند. تا زمینه تحکیم خانواده ورشد جامعه فراهم شود  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار