کد خبر: ۶۳۴۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ 24 July 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پیش از ظهر امروز آیین تجلیل از قهرمانان تیم فوتبال دختران استان کهگیلویه و بویراحمد که قهرمان لیگ برتر ایران شده‌اند و همچنین دخترانی که در کشور مقام دوم کونگ‌فو را کسب کرده‌اند با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این آیین علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ورزش تبدیل به صنعت شده است اظهار کرد: برای مثال دیدیم که روسیه چه میزبانی خوبی در مسابقات جام جهانی داشت و توانست درآمدزایی خوبی داشته باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقتداری که کشور روسیه در این مسابقات به رخ جهانیان کشید خاطرنشان کرد: هم درآمد خوبی نصیب آن‌ها شد و هم نشان دادند در زمانی که داعش به دنبال ناامن کردن این مسابقات است به خوبی امنیت را برقرار کردند.

مسؤول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نتایج تیم ملی فوتبال در روسیه با بیان این که من خودم یکی از هواداران فوتبال هستم افزود: تیم ملی از نظر بین‌المللی و در سطح جهانی نتایج آن چنانی کسب نکرد اما در حوزه آسیا و منطقه نتایج درخشان بود.

احمدی با بیان نظرات کارشناسی خود در خصوص تیم ملی فوتبال گفت: تیم ملی در خطوط میانی و حمله خوب نبود اما از نظر دفاعی خوب بودیم.

استاندار افزود: در جام جهانی آینده حتما باید این مشکلات ترمیم شود و علاوه بر این که خوب دفع می‌کنیم باید در میانه میدان و حمله هم بهتر ظاهر شویم.

در این نشست سرمربی تیم و بازیکنان به کرات و در چندین و چند مرحله از خدمات مدیرکل ورزش تشکر و تقدیر کردند و تقریبا 80 درصد از صحبت‌های خود را به این موضوع اختصاص دادند.

در حالی که سرمربی تیم تاکید کرد که تا هنگامی که علوی مدیرکل ورزش است بازیکنان ما به تیم‌های دیگر از جمله صنعت نفت آبادان نمی‌روند استاندار در جواب آشتیانی گفت که هم مدیرکل ورزش می‌ماند و هم بازیکنان شما باید به تیم‌های دیگر بروند تا شاهد رشد و پیشرفت آن‌ها و بلندآوازه شدن نام استان باشیم.

این مهر تایید استاندار بر ماندن علوی در حالی بود که پروژه ضبط صدای مدیرکل ورزش استان توسط عده‌ای کلید خورده بود که با این سخن استاندار این پروژه به صورت 100 درصدی با شکست مواجه شد./ فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار