کد خبر: ۶۳۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ 26 July 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ غلامرضاتاجگردون نماینده مردم گچساران وباشت ورئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بایکی از رسانه های محلی مصاحبه ای انجام داده که در بخشی از این گفتگو ضمن بیان پاره ای از اقدامات عملکردی خویش به ذکرخاطره ای دردناک از روایت تصویری خود در یکی از محله های گچساران پرداخت.
براساس این گزارش یکی از سوالات پرسیده شده از رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس این بود که ؛در محلات بافت فرسوده گچساران، کارهای خوبی انجام شده یا می شود، لطفا توضیح دهید؟ تاجگردون درپاسخ به این سوال گفت : بله، رادک به سمت فنی و حرفه ای از بن بست نجات یافت .
آنجا یک مدرسه ای بود که کنارش چند درخت بود، یه روز که رد شدم دیدم چند دختر و پسر نشسته اند و مواد می کشند و این زجرم می داد. مردم هم نگران بودند. خوب مسیر باز شد . مجموعه فرهنگی احداث شد و همون جا گفتم وقتی بچه ها از آنجا رد می شوند، آدم معتاد می بینند یا ورزشکار؟ این چقدر فرق می کند؟ همان جا الان یک زمین فوتبال، یک کتابخانه و یک مجتمع فرهنگی احداث شده و دیگر وقتی بچه ها از آنجا رد می شوند،دونفر را می بینند که یا ورزش می کند یا کتاب می خواند. یا همین وضعیت در محله سادات وجود داشت. وضعیت خانه های مخروبه در محله سادات، لبنان، رادک و کیامرثی خیلی بغرنج بود من در این زمینه با بسیاری از وزرا و روسای قوا و معاونین و سایر مسئولین صحبت کردم . از آقای زنگنه ۱۴ میلیارد تومان پول گرفتم و در یکسال، ۲۸ فضای ورزشی در شهر روستا ساختم . وقتی امروز به روستایی می رویم، جوانی دعوا و اعتراض می کند که چمن مصنوعی ما لامپ ندارد که شب بازی کنیم و حالا کسی اعتراض نمی کنه که چمن ندارد . در بیدک، بهره عنا، کتا، باشت، سرآبننیز، منصورآباد، بوستان و محلات سادات، رادک، لبنان، صد و هشت دستگاه، کارکنان و پانصد دستگاه این پروژه ها اجرا شد و بعد از اتمام این پروژه ها دوباره به وزیر گفتم که زنان ما فضای ورزشی ندارند و ۱۴ میلیارد تومان دیگر برای بانوان گرفتم، استخر مخصوص بانوان در گچساران و در باشت، سالن ورزشی سرآب ننیز، سالن ورزشی ناصرآباد و لیشتر با این اعتبار اجرا شد. در این شهر سینما نداشت و امروز بزرگترین مجتمع فرهنگی دارد ساخته می شود سینما ساخته می شود سه کتابخانه را از بانک پاسارگاد گرفتیم ساخت افتتاح شد من اصلا نرفتم اینها کارهای زیر بنایی فرهنگی بود که انجام شد . البته این کارها به سادگی صورت نگرفت و گاهی نیز با مخالفت هایی نیز روبرو می شد اما ما متعقدیم که اگر توپ به خانه ای کسی برود بهتر از آن است که سرنگ برود. تغییر فرهنگ زمان بر است و نیازمند تغییر نسل است . من برای نسل فعلی نمی توانم کاری کنم باید برای نسل بعدی فکری بکنیم. در آغاز همراهی کم بود اما حالا همراهی خیلی خوب شده است. هنرمندان گچساران خیلی خوب دارند کار می کنند اما کافی نیست و باید زیرساخت های برای فعالیت آنها بیشتر فراهم شود. در زمینه فرهنگی سخت افزاری و زیرساختی خوب کار شد اما نرم افزاری زمان بر هست و نیازمند توجه بیشتر است ./ راک نیوز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار