در سفر مدیر کل ثبت احوال به بخش کبگیان مطرح شد:
با توجه به درخواست های مکرر مردم بخش در حیطه ثبت و تعویض کارت ملی وشناسنامه،نام ونام خانوادگی وامورات مربوط به ثبت احوال انشالله مدیریت محترم در استقرار نمایندگی این سازمان باهمکاری و تلاش خود به خواسته مردم بخش در صورت امکان جامه عمل بپوشاند.
کد خبر: ۶۳۷۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲ 31 July 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ازچیتاب در دیدار مدیرکل ثبت احوال استان با بخشدار کبگیان که با بازدیداز سطح بخش انجام گرفت مهران گودرزیان بخشدار کبگیان باتشکر از مدیریت ثبت احوال استان وهیئت همراه گفت: حضور اولین مدیرکل استانی بصورت سازمانی وهیئت همراه درسال جاری در بخش نشان از توجهات عالیهٔ روابط عمومی مدیران استانی در زیرمجموعه وزارت کشور به پیگیری وحل مشکلات مردم خارج از هیاهوی وضعیت اقتصادی و جو ناشی از فشار وتحاریم کشور دارد.
گودرزیان تصریح کرد: با توجه به درخواست های مکرر مردم بخش در حیطه ثبت و تعویض کارت ملی وشناسنامه،نام ونام خانوادگی وامورات مربوط به ثبت احوال انشالله مدیریت محترم در استقرار نمایندگی این سازمان باهمکاری و تلاش خود به خواسته مردم بخش در صورت امکان جامه عمل بپوشاند.
مهران گودرزیان افزود: ثبت احوال مرکز ثبت هویت مردم جامعه است که با پیشرفت تکنولوژی بابدعت در طراحی کارت هوشمند ملی وشناسنامه ها کمک شایانی در حیطه های نظارتی،وقضائی برای بهبود کیفیت حل معظلات ومشکلات مردم کرده است که از ویژگیهای این امر میتوان به برگزاری آسانتر درسایه کیفیت بالای انتخابات،که سپرمحکم و استانداردمقابل سودجویان است نام برد ودرمعادلات بانکی وقضائی هم نقش مثمر ثمری دارد.
 
بخشدار: انتظار مردم استقرار نمایندگی ثبت احوال در چیتاب است/ مدیر کل : شرایط تحریم وضعیت را مبهم کرده است اما تلاش خواهیم کرد

درادامه محمدعلی تقوی مدیرکل ثبت احوال استان باتشکر از زحمات بخشدار کبگیان درسایه تعامل با مدیران استانی وشهرستانی گفت: حقیقتا تقبل مسئولیت در حیطه خدمت رسانی وظیفه سنگین وپرباریست که مهندس گودرزیان باپویائی در تعامل با مدیران و پیگیری مشکلات مردم بخش بدون نگاه خاص درسایه برابری فرد پرتلاش وزحمتکشیست که فاکتورهای یک مدیر پرتلاش وکارآمد درنهایت خوش خلقی از خصایص ایشان میباشد.
تقوی افزود: کبگیان به مرکزیت شهر چیتاب همانند امام جمعه دلسوز،دانا ،شجاع ودانشمندش که به جدپیگیر مشکلات مردم است زادگاه انسانهائی ولائی خدمتگذار وعالمی بوده که در زمینه های متعدد خدمت به نظام همیشه زبانزد عام وخاص بوده وهستند.
وی افزود:تولیدانسانهای دانشمند ومستعد در زمینه های مختلف باخروجی تحویل به جامعه از پتانسیل این مردم است که توفیق خدمت به چنین مردم خونگرم و شهادت طلبی آرزوی هر مدیر ومسئولیست.
مدیرکل ثبت احوال استان باتوجه به خواسته های مردم مبنی بر استقرار نمایندگی سازمان در کبگیان افزود: زمانیکه ساختمان ثبت احوال در چیتاب ساخته وافتتاح شد درسایه وضعیت متوسط اقتصادی وفشار کم تحاریم دست عزیزان در راس امور برای مجوز نیروی خدمت وتخصیص بودجه درچارچوب مصوبات قانون زمان خود باز بود اما الان باتوجه به وضعیت موجود در زمان حال دریافت مجوز نیرو برای خدمت مبهم بوده وامکان پذیر نیست وباتوجه به خدمت نیروی قبلی در نمایندگی سازمان درتلاشیم تا با استقرار مجدد، حداقل جوابگوی خواسته مردم شریف کبگیان و چیتاب باشیم.
درپایان مدیریت ثبت احوال به همراه هیئت همراه از ساختمان این سازمان درچیتاب که در اختیار کمیته امداد و بخشداری کبگیان است بازدید کردند٫.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار